تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر هیات نظارت به «وطن امروز» بخاطر ابوموسی‌ اشعری!

روزنامه «وطن‌امروز» به دلیل انتشار مطلبی درباره خیانت‌های ابوموسی‌ اشعری در مقطع حکومت امام علی(ع) از هیات نظارت بر مطبوعات تذکر گرفت!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علاءالدین ظهوریان، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد هیات نظارت بر مطبوعات به روزنامه «وطن امروز» به خاطر انتشار مطلبی برخلاف «وحدت اسلامی» تذکر داده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد روزنامه «وطن‌امروز» به‌خاطر انتشار مطلبی درباره ابوموسی‌ اشعری تذکر گرفته است.

در این مطلب درباره خیانت‌های ابوموسی‌ اشعری در دوران حکومت حضرت علی (ع) و عداوت او نسبت به امیرالمومنین علی(ع) بویژه در ماجرای حکمیت فاجعه‌بار در جنگ صفین یک بازخوانی از متون تاریخی صورت گرفته است.

تذکر دولت به روزنامه «وطن‌امروز» در حالی است که خیانت‌های ابوموسی‌ اشعری در صدر اسلام و بخصوص ماجرای عبرت‌آموز حکمیت جنگ صفین جزو مسلمات تاریخی است و وضعیت این واقعیات در باورهای دینی مردم ایران نیز مشخص است.

همچنین بنا بر مسلمات متون تاریخی، ابوموسی اشعری شخصیتی است که در دوران تمامی خلفا بواسطه عملکردش سابقه عزل از مسوولیت داشته و این خود نشان دهنده این است که این شخصیت نه تنها جزو مقدسات هیچ یک از فرق اسلامی به شمار نمی رود بلکه اهل سنت نیز بر سوء عملکرد او در مقاطع مختلف صحه می گذارد؛ از جمله اینکه ابوموسی اشعری در زمان خلیفه دوم مدتی حاکم بصره بود و به واسطه سوءاستفاده از جایگاهش و مال‌اندوزی شخصی، خلیفه دوم او را عزل و اموالش را مصادره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر هیات نظارت به «وطن امروز» بخاطر ابوموسی‌ اشعری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..