تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به «دمشق»

منابع سوری از حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مسکونی شهر دمشق و موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی چند منطقه در حومه حلب، درعا و دیرالزور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، نیروهای ارتش سوریه شهرک‌های جدیدی واقع در حومه شرقی حلب را از اشغال تروریست‌های داعشی آزاد کرد.

در ادامه عملیات موفقیت‌آمیز ارتش سوریه در حومه شرقی حلب، شهرک‌های «رسم الحمام میری، العشینی، ابو جدحة الکبیرو الرؤفیة» پاکسازی شد و امنیت به این مناطق بازگشت.

در محله «القابون» واقع در شمال شرقی پایتخت، نیروهای ارتش تونلی را که تروریست‌ها در مزارع این منطقه برای تردد و حمله به مواضع ارتش حفر کرده بودند،‌منفجر کردند.

یک منبع نظامی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای  ارتش سوریه بزرگراه بین المللی دمشق به حمص از سمت شمالی را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد و به این ترتیب تروریست‌های محله القابون در محاصره قرار گرفته‌اند به طوری که دو گزینه بیشتر در مقابل آنها نمانده یا جنگ تا سرحد مرگ یا تسلیم و خروج از این محله.

این منبع از ادامه حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مختلف دمشق خبر داد و گفت تروریست‌های تکفیری مناطق «التجارة، العدوی، القصاع، ضاحیه الاسد  و مساکن برزة را با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار دادند. تروریست‌ها حتی بیمارستان تشرین را هم با خمپاره هدف قرار دادند که در نتیجه این حملات شماری از شهروندان بی‌گناه شهید و یا زخمی شدند.

به گزارش تسنیم،تروریست‌ها تاسیسات گازی ایبلا در منطقه الفرقلس در حومه شرقی حمص را هم با خمپاره هدف قرار دادند.

در جنوب سوریه نیز ارتش سوریه، چند مجتمع مسکونی در شمال غربی مسجد المنشیه در درعاالبلد را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرد، همزمان با این تحول، جنگنده‌های ارتش مواضع تروریست‌های جبهه النصره را بمباران کردند که در نتیجه آن شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

از  دیرالزور هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش و همپیمانان آنها توانستند تپه «علوش»‌در منطقه «المقابر» در محور جنوبی شهر را در پی درگیری‌ها با تروریست‌های داعشی آزاد کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به «دمشق»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..