تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرسی تلاوت و تفسیر سوره حجرات برگزار شد + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: کرسی قرائت و تفسیر سوره مبارکه حجرات در جلسه قرآن هفتگی محمد بنیادی، پیشکسوت قرآنی با تلاوت محمدرضا پورزرگری و سخنرانی حجت الاسلام محمدیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی قرائت و تفسیر سوره مبارکه حجرات، شنبه 14 اسفندماه در جلسه قرآن هفتگی محمد بنیادی، پیشکسوت قرآنی در مسجد نور تهران واقع در میدان فاطمی برگزار شد.

کرسی تلاوت و تفسیر سوره حجرات برگزار شد

در این کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم، حجت الاسلام محمدیان، امام جماعت مسجد نور، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، دقایقی به بیان برخی نکات تفسیری از این سوره پرداخت.

محمدیان با شمردن برخی نکات مهم از این سوره، گفت: این سوره 80 آیه دارد که مبنای تحلیل های اجتماعی است که دربردارنده توحید، معاد، نبوت و امامت و عدل است. در این سوره مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به وضوح دیده می‌شود. به عبارتی می‌شود گفت که برنامه کامل یک مومن، در این سوره است.

در ادامه حجت الاسلام محمدیان به اختصار شأن نزول و نیز برخی از آیات این سوره را بیان کرد و گفت: یکی از این مستحبات هنگام تلاوت آیاتی که با «یا ایهاالذین أمنوا..» آغاز می‌شود، این است که مستمعین با لبیک پاسخ دهند. سپس محمدرضا پورزرگری، قاری بین المللی دقایقی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه حجرات پرداخت و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.

کرسی تلاوت و تفسیر سوره حجرات برگزار شد

این کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم به همت محمد بنیادی، هر ماه یک مرتبه، جایگزین جلسه آموزشی این پیشکسوت قرآنی می‌شود.

یادآور می‌شود، جلسه قرآن آموزشی محمد بنیادی، شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

در ادامه تلاوت محمدرضا پورزرگری ارائه می‌شود.

دریافت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرسی تلاوت و تفسیر سوره حجرات برگزار شد + صوت و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..