تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت: 11 میلیون نفر، زیر پوشش بیمه سلامت

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیمه سلامت یکی از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان است، گفت: 11 میلیون نفر در کشور زیر پوشش خدمات این بیمه قرارگرفتند و این قانونی بود که 23 سال پیش به تصویب رسید اما در دولت یازدهم اجرایی شد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در آیین افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای قاین در خراسان جنوبی افزود: علی رغم تلاش های فراوان، اقتصاد کشور و معیشت مردم به نفت وابسته است و تغییرات قیمت نفت تمام پروژه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و امیدواریم با بهتر شدن شرایط دولت زمینه خدمت به مردم فراهم و شاهد رفع محرومیت در مناطق محروم کشور باشیم.
وی گفت: اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند و شهدا قاین جزو بهترین اورژانس های کشور است و امیدوارم در جاهای دیگر هم به همین شکل اقدام شود.

در این مراسم، بهره برداری از پروژه های اورژانس، دیالیز و بهسازی مرکز آموزشی درمانی شهدای قاین با اعتبار 53 میلیارد ریال و زیربنای 2 هزار 225 متر مربع با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

در بخش اورژانس این بیمارستان با 35 تخت فعال در قسمت های درمان سریع، بستری و آی سی یو به بیماران خدمات ارائه می شود و بخش دیالیز با 15 تخت فعالیت خواهد کرد.

همچنین بهسازی زایشگاه این بیمارستان با اعتبار یک میلیارد و 969 میلیون و 200 هزار ریال به مساحت 425 مترمربع به بهره برداری رسید و با هشت تخت به بیماران خدمات ارایه می شود.
در سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی روز دوشنبه 16 اسفند ماه، سه پروژه شامل بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی رازی و مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی در بیرجند و اورژانس بیمارستان شهدای قاین افتتاح شد.

خراسان جنوبی با حدود 800 هزار نفر جمعیت دارای 11 بیمارستان در 11 شهرستان استان است که با 950 تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می کند.

سفر دکتر قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه 16 اسفندماه 95 به خراسان جنوبی پنجمین سفر وی به این استان در دولت تدبیر و امید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت: 11 میلیون نفر، زیر پوشش بیمه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..