تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش باکس آفیس ۱۳ تا ۱۵ اسفند: صدرنشینی ۸۵ میلیون دلاری ابرقهرمان سالخورده و درخشش فیلم فانتزی «The Shack»

گزارش باکس آفیس ۱۳ تا ۱۵ اسفند: صدرنشینی ۸۵ میلیون دلاری ابرقهرمان سالخورده و درخشش فیلم فانتزی «The Shack»

با وجود اینکه فیلم تازه اکران شده «Logan» داستان پیر شدن و کاهش قوای جسمانی یک ابرقهرمان را روایت می‌کند، اما فروش فوق‌العاده این فیلم در گیشه سینمای آمریکا ثابت کرد که حتی ماجراهای یک ابرقهرمان سالخورده نیز برای طرفداران سینما جذابیت دارد. فیلم «Logan» در نخستین هفته نمایش عمومی خود، عنوان پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما با درجه نمایشی R را به خود اختصاص داد. ایده تولید فیلمی تاریک و خشونت‌آمیز که ماجراهای تعدادی از شخصیت‌های پا به سن گذاشته کتاب‌های کمیک‌ را روایت می‌کند (با توجه به ممنوعیت نمایش آن برای افراد زیر ۱۷ سال) از همان ابتدا محکوم به شکست به نظر می‌رسید. با تمام این اوصاف، این فیلم ثابت کرد که آثار سینمایی برگرفته از کتاب‌های کمیک، چشم‌اندازی روشن را پیش رو دارند. در ادامه گزارش باکس آفیس این هفته با تک‌‌شات همراه باشید.

Logan Photo 1

فیلم ابرقهرمانی «Logan» (با هنرنمایی هیو جکمن) پس از نمایش در ۴،۰۷۱ سالن سینما، به رقم فروش چشمگیر ۸۵.۳ میلیون دلار دست یافت و در جایگاه نخست جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این فیلم رکورد بیشترین تعداد سالن‌های نمایش دهنده فیلم‌های دارای درجه نمایشی R را نیز شکست. فیلم کمدی «Spy» با هنرنمایی ملیسا مک‌کارتی (محصول سال ۲۰۱۵) از این لحاظ در جایگاه دوم قرار دارد. این فیلم در نخستین هفته اکران عمومی خود، در ۳،۷۱۱ سالن سینما به نمایش در آمد. فیلم «Logan» تا اینجای کار، بعنوان پرفروش‌ترین فیلم تازه اکران شده سال جاری میلادی نیز شناخته می‌‍شود.

Logan Photo 2

تقریباً ۱۰.۱ میلیون دلار از رقم فروش افتتاحیه فیلم «Logan» حاصل نمایش این فیلم در ۳۸۱ سالن سینمای آی‌مکس می‌باشد. در حال حاضر، این فیلم هیجان‌انگیز بعنوان دومین فیلم پرفروشِ تازه اکران شده در سینماهای آی‌مکس شناخته می‌شود. فیلم ابرقهرمانی «Deadpool» با رقم فروش ۱۶.۳ میلیون دلار، از این نظر رکورددار است. فیلم «Logan» در عرصه بین‌‎المللی نیز عنوان دومین فیلم پرفروشِ تازه اکران شده در سینماهای آی‌مکس را به خود اختصاص داده است. این فیلم پس از نمایش در سینماهای آی‌مکسِ کشورهای مختلف جهان، چیزی در حدود ۱۰.۶ میلیون دلار فروخت.

Logan Photo 3

فیلم «Logan» در عرصه بین‌المللی نیز عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشت. این فیلم پس از اکران در سینماهای ۸۱ کشور جهان به رقم فروش تقریبی ۱۵۲ میلیون دلار دست یافت. فیلم «Logan» در سینماهای کشورهای چین، بریتانیا، کره جنوبی، برزیل، روسیه، فرانسه، استرالیا و مکزیک، بیشترین میزان فروش را داشته است. این فیلم در عرصه بین‌المللی بعنوان سومین فیلم تازه اکران شده و پرفروشِ استودیوی فاکس شناخته می‌شود. فیلم‌های «X-Men: Days of Future Past» و «Avatar» از این نظر، به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند.

The Shack Photo

فیلم‌ فانتزی «The Shack» دیگر فیلم تازه اکران شده و پرفروش این هفته به حساب می‌آید. این فیلم که از درون مایه‌ای مذهبی برخوردار است، پس از نمایش در ۲،۸۸۸ سالن سینما، به رقم فروش تقریبی ۱۶.۱ میلیون دلار دست یافت و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. فروش چشمگیرِ این فیلم نشان داد که فیلم‌های با درون‌مایه مذهبی، در سینماهای امریکا مخاطبان پرشماری را به خود اختصاص داده‌اند. در حال حاضر، فیلم «The Shack» (با هنرنمایی سم ورثینگتون و اکتاویا اسپنسر) بعنوان هفتمین فیلم مذهبیِ پرفروش و تازه اکران شده سینمای امریکا شناخته می‌شود. این فیلم در وب سایت RottenTomatoes، امتیاز ۱۵ درصد را بدست آورده و در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان، رتبه "A" را کسب کرده است.

Before I Fall Photo

فیلم معمایی «Before I Fall» (محصول استودیوی اوپن رود) در هفته افتتاحیه، عملکرد نسبتاً ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت. این فیلم پس از نمایش در ۲،۳۴۶ سالن سینما، با رقم فروش تقریبی ۴.۹ میلیون دلار در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. با توجه به اینکه در روزهای انتهایی هفته جاری، میزان فروش فیلم «Before I Fall» کمی افزایش یافته است، همچنان کورسویی از امید برای موفقیت این فیلم دیده می‌شود. فیلم «Before I Fall» در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "B" را بدست آورده و در وب سایت IMDb امتیاز ۶.۶ را به خود اختصاص داده است.

Get Out Photo

فیلم ترسناک «Get Out» (پرفروش‌ترین فیلم هفته گذشته سینمای امریکا)، طی هفته جاری به رقم فروش چشمگیرِ ۲۶.۱ میلیون دلار دست یافت و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. میزان فروش این فیلم در روزهای انتهای هفته جاری تقریباً ۲۲ درصد کاهش یافت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی فیلم «Get Out» به ۷۵.۹ میلیون دلار رسیده است.

The LEGO Batman Movie Photo

جایگاه چهارم جدول باکس آفیس این هفته نیز به انیمیشن ابرقهرمانی «The LEGO Batman Movie» تعلق دارد. این انیمیشن در روزهای انتهایی هفته جاری بالغ بر ۱۱.۶ میلیون دلار فروخت و مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۱۴۸ میلیون دلار رساند. از سوی دیگر، فیلم «Moonlight» که جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد، در میان ۱۰ فیلم پرفروش این هفته قرار نگرفت. این فیلم در روزهای انتهایی هفته جاری به رقم فروش تقریبی ۲.۵ میلیون دلار دست یافت و مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۲۵.۳ میلیون دلار رساند.

Kong Skull Island Photo

طی چند روز آینده، فیلم علمی تخیلی «Kong: Skull Island» در سینماهای امریکا افتتاح خواهد شد. فیلم غیرانیمیشنی «Beauty and the Beast» (محصول استودیوی دیزنی) نیز در آینده نزدیک به روی پرده سینماها خواهد رفت. شاید این دو فیلم نتوانند رکورد فروش افتتاحیه فیلم «Hunger Games» در ماه مارس سال ۲۰۱۲ را بشکنند، اما مطمئناً این پتانسیل را دارند که مانند فیلم ابرقهرمانی «Logan» به رقم فروش قابل توجهی دست پیدا کنند.

 

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات‌ متحده و کانادا (۳ تا ۵ مارس ۲۰۱۷):

Box Office Chart
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش باکس آفیس ۱۳ تا ۱۵ اسفند: صدرنشینی ۸۵ میلیون دلاری ابرقهرمان سالخورده و درخشش فیلم فانتزی «The Shack»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..