تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید 283 هزارتن چغندر قند از کشاورزان در دوره بهره برداری/ 70 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است

ساعت: 18:42 منتشر شده در مورخ: 1395/12/16 شناسه خبر: 1056874

مدیرعامل شرکت پانیذفام گفت: کارخانه قند میاندوآب، علی رغم همه مشکلات موجود، تاکنون 70 درصد از بدهی کشاورزان را پرداخت نموده و سعی دارد تا بقیه مطالبات چغندرکاران را نیز در اسرع وقت پرداخت نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، محمد رضا مهدی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به مشکلات نقدینگی موجود، اظهار کرد: کارخانه قند میاندوآب علی رغم مشکلات نقدینگی که درحال حاضر گریبان گیر اکثر کارخانجات قند کشور است و درشرایطی که هنوز کارخانجات قند کشور یارانه مصوب سال 1394را دریافت ننموده اند، سعی در پرداخت مطالبات کشاورزان داشته و در این راستا گام برداشته است.

مدیرعامل شرکت پانیذفام با بیان اینکه پرداخت بدهی کشاورزان در اولویت ما بوده است، افزود: این کارخانه تلاش نموده با اولویت قراردادن پرداخت مطالبات کشاورزان عزیز نسبت به پرداخت بدهی خود به کشاورزان چغندرکار، اقدام نماید و ازاین بابت ، تاکنون بالغ بر70 درصد از بدهی کشاورزان را علیرغم مشکلات ذکرشده، پرداخت نموده است.

وی گفت: تلاش ما بر این است تا در اسرع وقت با تامین نقدینگی مورد نیاز از طریق سیستم بانکی و یا درصورت اخذ مطالبات کارخانجات از محل یارانه مصوب دولت در سال 94، نسبت به پرداخت بقیه بهای چغندرکاران اقدام نماییم.

مهدی با اشاره به خرید 283 هزار تن چغندرقند از کشاورزان منطقه در دوره بهره برداری سال 95، تصریح کرد: کارخانه قند میاندوآب بابت چغندرخریداری سال گذشته ، فاقد هرگونه بدهی به کشاورزان چغندرکاران است و همه مطالبات آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید 283 هزارتن چغندر قند از کشاورزان در دوره بهره برداری/ 70 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..