تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: علت ۸۰ درصد مشکلات امنیتی ما ایران است

 به نقل از آناتولی، نتانیاهو امروز(دوشنبه) درسخنانی ادعا کرد: یکی از سرویس های اطلاعاتی ما برآورد می کند که ایران دلیل ۸۰ درصد مشکلات امنیتی ما است. این کشور همچنان نسبت به نابودی اسرائیل تهدید می کند.

وی ایران را به دست داشتن در هدف قرار دادن سفارت این رژیم در آرژانتین متهم کرد و مدعی شد: ایران برای این حمله برنامه ریزی و حزب الله نیز آن را به اجرا درآورد.

سفارت رژیم صهیونیتسی در بوینس آیرس در ۱۷ مارس ۱۹۹۲م هدف حمله انفجار قرار گرفت و در پی آنها ۲۹ تن کشته و ۲۴۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: علت ۸۰ درصد مشکلات امنیتی ما ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..