تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميری گفت: به دنبال افزايش سرقت داخل خودرو در سطح شهر کرمانشاه طی ماه هاي گذشته، پرونده ها جهت ادامه تحقيقات به اداره مبارزه با سرقت اين پليس ارجاع كه مراتب شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان اين اداره قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات همه جانبه و تکميلي یکی از سارقان سابقه دار كه در انجام سرقت هاي اخير نقش داشت، شناسايي و با انجام کار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت هاي مستمر مخفيگاه وي مشخص شد، لذا جهت بررسي صحت و سقم موضوع مخفيگاه وی را تحت مراقبت قرار دادند و پس از اطمينان از حضور وي، با اخذ مجوز قضائي در يک عمليات منسجم و غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های تيم پي جويي پرونده به 17 مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهر کرمانشاه با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد، بر همین اساس مخفيگاه همدست وي نيز شناسايي و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.
سرهنگ امیری خاطرنشان كرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که متهمان اموال مسروقه را به شخصي در شهر کرمانشاه فروخته اند، که در اين راستا شخص مالخر دستگير و در مواجهه حضوري با متهمان به خريد اموال مسروقه اعتراف کرد.
وی در خاتمه افزود: با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي و تمامی مالباختگان شناسايي شدند، همچنین سارقان جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند سارقان داخل خودرو در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..