تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست خانگى شیمیدر تهران/برترى نفت آبادان در وقت اضافه

شکست خانگى شیمیدر تهران/برترى نفت آبادان در وقت اضافهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته چهارم از دور گروهى ليگ برتر بسكتبال با برگزارى 4 ديدار پيگيرى شد و تيم هاى نيروى زمينى، نفت آبادان،پتروشيمى بندرامام و شهردارى كاشان برابر حريفان خود به برترى رسيدند.

شيميدر تهران-پتروشيمى بندرامام
نبرد دو تيم مدعى در تالار آزادى يكى از حساس ترين ديدارهاى امروز بود.در نيمه نخست، بازى پاياپاى پيگيرى شد و در نهايت تيم شيميدر تهران موفق شد 40 بر 35 برابر شاگردان شاهين طبع به برترى برسد.در نيمه دوم هم همانند نيمه نخست جدال دو تيم نزديك و حساس دنبال شد و در پايان پتروشيمى بندرامام 89 بر 86 ميزبان خود را در هم كوبيد.

شهردارى گرگان-شهردارى كاشان
تيم شهردارى گرگان عصر امروز ميزبان شاگردان صالحى بود.تيم شهردارى كاشان در ديدار هفته سوم موفق شد برابر دانشگاه آزاد به برترى برسد بنابراين انگيزه بالايى در اين ديدار داشت و در نيمه نخست توانست 30 بر23 برابر ميزبان خود به پيروزى رسد.در نيمه دوم هم تيم شهردارى كاشان 55 بر 51 برابر شهردارى گرگان به پيروزى رسيد.

نفت آبادان-شهردارى تبريز
شاگردان سامرى عصر امروز مهمان شهردارى تبريز بودند و در نيمه نخست اين ديدار51 بر 42 مغلوب حريف خود شدند.در نيمه دوم رقابت بين دو تيم پاياپاى دنبال شد و در نهايت نتيجه 100 بر 100 به دست آمد و كار به وقت اضافه كشيده شد كه در نهايت تيم نفت آبادان موفق شد110 بر 108 ميزبات خود را شكست دهد.

نيروى زمينى-هيئت بسكتبال فارس
تيم هيت بسكتبال فارس براى دومين بار حاضر نشد به مصاف حريف خود برود.پيش از اين شاگردان دوانى زاده به ديدار شهردارى اراك نرفتند.

حواشى ديدار تيم هاى پتروشيمى بندرامام و شيميدر تهران:

مصطفى هاشمى سرمربى شيميدر پياپى به داوران اين ديدار اعتراض مى كرد و جعفريان سرپرست شيميدر از اعتراضات او جلوگيرى مى كرد.

امير حسين صفرزاده كه در ديدار گذشته برابر دانشگاه آزاد حواشى را به وجود آورده بود در اين ديدار در جايگاه تماشاچيان بازى را دنبال مى كرد.

لازم به ذكر است تيم هاى دانشگاه آزاد و شهردارى اراك امروز است استراحت كردند.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست خانگى شیمیدر تهران/برترى نفت آبادان در وقت اضافه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..