تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپیدرودی‌ها: آقای کامرانی‌فر لطفا بیانیه بدهید

کد خبر: ۴۹۳۰۰۳

۸۲۲  بازدید

هواداران تیم سپیدرود اعتقاد دارند پنالتی گرفته نشده برای این تیم در دیدار امروز به دلیل بیانیه ای بود که حسن کامرانی فر چندی پیش منتشر کرد.

ورزش سه: هواداران تیم سپیدرود اعتقاد دارند پنالتی گرفته نشده برای این تیم در دیدار امروز به دلیل بیانیه ای بود که حسن کامرانی فر چندی پیش منتشر کرد.

 بعد از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و فولاد یزد که با تساوی بدون گل به پایان رسید هواداران تیم سپیدرود هنگام خروج نماینده داوری فدراسیون فوتبال نسبت به تصمیمات کمیته داوران و تصمیمات داوری در بازی سپیدرود و فولاد یزد اعتراض کردند.

هواداران سپیدرود با مسعود مرادی در خصوص داوری بازی دو تیم و صحنه های مشکوک این بازی به گفتگو پرداختند و از وی خواستند تا نظرات هواداران سپیدرود را به گوش حسین کامرانی فر برساند.

هواداران سپیدرود اعتقاد داشتند که عدم اعلام پنالتی مسلم تیم سپیدرود در محوطه جریمه تیم فولاد یزد به دلیل بیانیه حسن کامرانی فر بود و پس از آن بیانیه هیچ داوری در رشت برای سپیدرود  اعلام پنالتی نخواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپیدرودی‌ها: آقای کامرانی‌فر لطفا بیانیه بدهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..