تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه پرسپولیس تا بازی با استقلال خوزستان

کد خبر: ۴۹۳۰۰۱

۹۶۱  بازدید

برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی برابر استقلال خوزستان اعلام شد.

خبرگزاری مهر: برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا بازی برابر استقلال خوزستان اعلام شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.  از همین رو برنامه سرخپوشان تا این مسابقه اعلام شد.

پرسپولیس با توجه به فاصله بازی‌ها فقط سه روز فرصت تمرین برای بازی با استقلال خوزستان دارد که یک روز آن نیز به ریکاوری اختصاص پیدا کرد.

شاگردان برانکو فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خواهند داشت در حالیکه درهای تمرین باز خواهد بود. تمرین روز چهارشنبه هم از ساعت ۱۱ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که این تمرین پشت درهای بسته است.

اعضای تیم بعد از این تمرین برای صرف ناهار و برپایی اردوی پیش از بازی، راهی هتل المپیک می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه پرسپولیس تا بازی با استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..