تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند توصیه برای سلامت مردان

مردان بیش از زنان به عوارضی همچون بیماری‌های قلب و عروقی، آرتروز، سکته و سرطان ریه مبتلا می‌شوند. مردان باید بیش از این مراقب سلامت خود باشند.

عواملی که سلامت مردان را تهدید می‌کند

دکتر حسین خدامرادی متخصص قلب و عروق، با اشاره به عوامل تهدید کننده سلامت مردان یادآور شد: برای جلوگیری از آسیب‌هایی همچون سکته قلبی و خونریزی، مواد غذایی و گیاهان دارویی باید با اطلاع و مشورت پزشک مصرف شود. همچنین عادات بد غذایی و استعمال دخانیات موجب بروز بیماری در بسیاری از مردان شده و سلامت آن‌ها را تهدید می‌کند.

ایشان درخصوص بیماری‌های شایع در میان مردان، اظهار داشت: مردان بیش از زنان به عوارضی همچون بیماری‌های قلب و عروقی، آرتروز، سکته و سرطان ریه مبتلا می‌شوند. وی با بیان اینکه مصرف دخانیات از مهمترین عوامل بروز بیماری قلبی در مردان است، تصریح کرد: مصرف مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات، غلات و گوشت سفید از بروز بیماری‌های قلبی در افراد می‌کاهد.

دکتر خدامرادی با اشاره به اینکه آمار ابتلای مردان به عارضه قلبی در کشور بیش از سایر کشورهاست، گفت: افزایش آگاهی درخصوص تشخیص زود هنگام بیماری، پیشگیری اولیه، توجه به بهداشت و مصرف مواد غذایی سالم باعث بهبود ایمنی بدن مردان می‌شود. ارتقای سلامت روحی و روانی، جلوگیری از بروز عارضه بر قلب، پیشگیری از آسیب‌های شغلی و شیوه زندگی، عمر مردان را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عدم تحرک، مصرف مواد غذایی چرب و شور، سلامت مردان را به خطر می‌اندازد، افزود: ضعف و خستگی زیاد، تنگی نفس، درد قفسه سینه و تپش قلب از نشانه‌های بروز بیماری قلبی و عروقی در مردان است. با مصرف گیاهان دارویی و میوه‌هایی مثل گریپ فروت، سیر، خیار، انبه، چای سبز و زنجبیل بیماری قلبی خود را کاهش دهید

گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند توصیه برای سلامت مردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..