تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از مدل سفید گلکسی اس 8 فاش شد

به‌تازگی تصویری از مدل سفید رنگ گلکسی اس ۸ فاش شده است که دکمه‌های ناوبری دیجیتال این دستگاه را نیز نشان می‌دهد. 

هر روز اخبار و گزارش‌های مختلفی در مورد گلکسی اس ۸ منتشر می‌شوند. اکنون چندین ماه است که تصاویری از این محصول فاش شده است. حالا مجددا عکس‌های جدیدی از این محصول منتشر شده که باعث می‌شود دید بسیار خوبی نسبت به شکل و ظاهر پرچم‌دار بعدی سامسونگ داشته باشیم. اما این بار تصویری از مدل سفید رنگ گلکسی اس ۸ فاش شده است و علاوه بر طراحی کلی این دستگاه که با تصاویر قبلی نیز همخوانی دارد، بار دیگر شاهد دکمه‌های دیجیتال ناوبری روی این محصول هستیم. البته با توجه به زاویه‌ی تصویر و ابعاد آن، نمی‌توان در مورد ارتفاع و عرض دقیق گلکسی اس ۸ سخن گفت.

تصاویر و عکس‌هایی که طی چند هفته‌ی اخیر از گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده‌اند با یکدیگر شباهت‌های زیادی دارند و بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت این پرچم‌دار نهایتا از نظر طراحی شباهت‌های زیادی با تصاویر کنونی داشته باشد. همان‌طور که در عکس جدید پرچم‌دار بعدی سامسونگ مشاهده می‌کنید، در پنل جلویی این دستگاه سنسورهای مختلفی تعبیه شده‌اند که از جمله می‌توان به دوربین جلویی، سنسور سنجش فاصله و نور اشاره کرد. حتی گفته می‌شود که احتمالا دوربین جلویی گلکسی اس ۸ از فلش ال‌ای‌دی نیز بهره خواهد برد. برای اطمینان از این موضوع باید کمی بیشتر صبر کنیم تا دستگاه مورد بحث رسما معرفی شود. در هر صورت گوشی هوشمند مورد اشاره از یک نمایشگر خمیده بهره می‌برد که گوشه‌های آن به نمایشگر به کار گرفته‌شده در گوشی ال‌جی جی ۶ شباهت دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، حاشیه‌ی اطراف این نمایشگر بسیار کم است و بیشتر فضای جلویی گلکسی اس ۸ را نمایشگر آن اشغال کرده است. همان‌طور که اشاره شد این محصول از نمایشگری بهره می‌برد که از دو طرف خمیده است و از این نظر به صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اج شباهت دارد.

سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی اس ۸ رسما در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) معرفی خواهد شد و علاوه بر این احتمال معرفی گلکسی اس ۸ پلاس در کنار مدل معمولی این گوشی وجود دارد. سامسونگ تأیید کرده است که معرفی پرچم‌دار جدید این کمپانی مثل همیشه در رویداد Unpacked صورت خواهد گرفت. بر اساس گزارش‌ها و شایعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته‌اند، انتظار می‌رود گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره ببرد. البته این محصول در برخی از مناطق با پردازنده‌ی ساخت سامسونگ موسوم به اکسینوس ۸۸۹۵ به بازار عرضه خواهد شد. بنا به شایعات، گلکسی اس ۸ از نمایشگری ۵.۸ اینچی بهره خواهد برد و مدل پلاس این دستگاه مجهز به یک صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی خواهد بود. پنل نمایشگر این دو دستگاه از نوع سوپر امولد با کیفیت QHD در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات این دو گوشی هوشمند می‌توان به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا به همراه رابط کاربری انحصاری سامسونگ اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از مدل سفید گلکسی اس 8 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..