تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات تکراری و ضد ایرانی نتانیاهو

به گزارش افکارنیوز،  به نقل از خبرگزاری آلمان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در مراسمی که در مقر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در سالگرد حمله به سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال 1992 برپا شده بود، با تکرار ادعاهای واهی گفت: یکی از دستگاه‌های اطلاعاتی ما تخمین زده است که بیش از 80 درصد از مشکلات امنیتی ما از ایران سرچشمه می‌گیرد. ما از همان لحظه نخست (حمله به سفارت) متوجه شدیم ایران در پشت این جنایت قرار دارد. از آن زمان، ایران با کمک حزب الله شبکه‌ای تروریستی ایجاد کرد.(!) نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد: ایران بزرگترین کشوری است که در جهان به اقدامات تروریستی دست می زند و ضرورت دارد با این تروریسم برخورد شود. تروریسم تنها یکی از شاخه های تجاوز ایران است؛ چراکه تهران تلاش دارد سلاح‌های هسته‌ای در اختیار داشته باشد و برنامه خود را برای ساخت موشک‌های بالستیک گسترش دهد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: اسرائیل هرگز اجازه نخواهد داد حزب الله به سلاح های خطرناک مجهز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات تکراری و ضد ایرانی نتانیاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..