تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال فردا بسته می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: آئین پایانی نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال، فردا سه‌شنبه 17 اسفندماه در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال در هشت بخش و ۱۱ محور موضوعی برگزار شد که برگزیدگان این بخش‌ها فردا سه‌شنبه 17 اسفندماه در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهند شد.

تعداد آثار به نسبت سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد داشته است. همچنین محورهای موضوعی آثار دریافتی در جشنواره شامل معارف، آموزش هوشمند، سلامت و زندگی سالم، تجارت و کسب و کار، ابزارهای تولید و نشر محتوا، بازی و سرگرمی، علمی و پژوهشی، فرهنگسازی استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال، خانواده و سبک زندگی، فرهنگ و تمدن، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، مقاومت و انقلاب اسلامی وجود دارد که قابل تأمل است.

در این جشنواره تمامی قالب‌های رسانه‌های دیجیتال اعم از نرم‌افزار چند رسانه‌ای، محتوای تلفن همراه و هوشمند، بازی‌های رایانه‌ای، رسانه‌های برخط، هنرهای دیجیتال به عنوان بخش‌های اصلی جشنواره در نظر گرفته شده است و موضوعات فرهنگی و اجتماعی اولویت‌دار به عنوان محورهای موضوعی جشنواره انتخاب و اعلام شده است.

آئین پایانی نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال فردا سه‌شنبه 17 اسفندماه ساعت 14 در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال فردا بسته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..