تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل قتل گورستان بابل

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری قاتل فراری که در نزاعی دسته جمعی با ضربات چاقو منجر به مرگ یکی از شهروندان شده بود ، خبر داد.

سرهنگ"سید محسن جعفری" فرمانده انتظامی شهرستان بابل در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاعی دسته جمعی در جنب آرامگاه معتمدی این شهرستان ، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: با حضور ماموران در صحنه جرم Crime طرفین درگیری از محل متواری شدند و یکی از طرفین این درگیری به نام "پدرام-ع" که با ضربات چاقو به شدت مجرح شده بود توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد .

سرهنگ جعفری با شاره به این که مصدوم به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد: بلافاصله اکیپی از کارآگان پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی را برای شناسایی عاملان این درگیری و عامل این جنایت Crime آغاز کردند .

فرمانده انتظامی بابل، همچنین اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی کلیه عاملان این درگیری در کمتر از 3 ساعت توسط ماموران دستگیر و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند .

به گفته سرهنگ جعفری،در ادامه تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده یکی از طرفین این درگیری به نام "م-ر" به قتل Murder اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه ،گفت: متهم و سایر همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل قتل گورستان بابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..