تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: دنیا را به هم می ریزم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت دیلی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه بار دیگر  از ممانعت دولت آلمان از سخنرانی برخی وزرای ترک در آلمان در حمایت از رفراندوم قانون اساسی ترکیه انتقاد کرد.

وی در نشستی با اشاره به اقدام آلمان در این خصوص گفت: آنها فکر می کنند «رجب طیب اردوغان» می خواهد به آلمان برود. البته من اگر بخواهم خواهم رفت. اگر شما(آلمانی ها) به من اجازه ورود ندهید یا اجازه ندهید من سخنرانی کنم، آن موقع من دنیا را به هم خواهم ریخت.

اردوغان گفت: من روی سخنم با جهانی است که اعتقاد به دموکراسی دارد نه با آلمان. ما برای آزادی می جنگیم. اگر ما با آزادی بیان مشکل داریم . اگر ما به دموکراسی باور داریم. هیچ کس نمی تواند مانع ما شود.

برخی مقامات ترک در روزهای گذشته قصد داشتند در برخی شهرهای آلمان به ایراد سخنرانی تبلیغاتی در خصوص همه پرسی اصلاح قانون اساسی این کشور بپردازند که ممانعت مقامات آلمانی از انجام این کار تنش های زیادی را در روابط دو کشور بوجود آورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: دنیا را به هم می ریزم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..