تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر اعطای تابعیت ایرانی به خانواده اتباع خارجی مدافع حرم تکذیب شد

دوشنبه، 16 اسفند 1395 ساعت 17:062017-03-06سياسي

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر منتشر شده مبنی بر موافقت شورای عالی امنیت ملی کشور با اعطای تابعیت ایرانی به خانواده های درجه یک اتباع خارجی مدافع حرم را غیردقیق خواند و اعلام کرد که این خبر تایید نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در بیانیه ای اعلام کرد: پیرو درج برخی خبرها در رسانه های عمومی مستند به مصاحبه یکی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص موافقت شورای عالی امنیت ملی با اعطاء تابعیت ایرانی به خانواده های درجه یک اتباع خارجی مدافع حرم ، به اطلاع می رساند، این اظهارات غیردقیق بوده و تایید نمی شود.

در این بیانیه آمده است: لازم به ذکر است مرجع انتشار هر گونه خبری در خصوص مصوبات و جلسات شورای عالی امنیت ملی صرفا دبیرخانه این شورا می باشد.


کلید واژه ها: شورای عالی امنیت ملی - اتباع خارجی - مدافع حرم - شورای - امنیت - شورا - خانواده - عالی - ایرانی - مدافع - اتباع - بیانیه - بنیاد شهید - ایثارگران - خبرگزاری - مسئولان - مصاحبه - بنیاد - اطلاع - مستند - رسانه - گزارش - سیاسی - منتشر - کشور - شهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر اعطای تابعیت ایرانی به خانواده اتباع خارجی مدافع حرم تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..