تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپوش گذاشتن عربستان بر ناکامی‌های خود در یمن

سرپوش گذاشتن عربستان بر ناکامی‌های خود در یمن به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه رای الیوم در شماره امروز خود با اشاره به این که در پی مقاومت جنبش انصارالله و نیروهای علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن، عملیات «طوفان قاطعیت» به فرماندهی عربستان سعودی وارد دومین سال شده است، نوشت: بخش اطلاع رسانی و تبلیغات عملیات «طوفان قاطعیت» عربستان سعودی، هشتگی را به راه انداخت. هدف از این اقدام، نشان دادن پیروزهای عملیات «طوفان قاطعیت» است. مسئولان این عملیات با این اقدام تلاش کردند این موضوع را القا کنند که در این عملیات به پیروزی هایی رسیده است. نکته جالب توجه این است که آن ها تلاش کردند تشکر و قدردانی مردم یمن از عملیات طوفان قاطعیت را نشان دهند. با این وجود، برخی از کاربران عربستانی از این عملیات و پیامدهای آن برای اقتصاد عربستان انتقاد کردند.

برخی از کاربران نیز به کودکان یمنی که در حملات عربستان به شهادت رسیده‌اند، اشاره کردند. 

ناظران سیاسی بر این باورند به راه انداختن این هشتگ دیدگاه واقعی مردم عربستان را درباره این عملیات منعکس نمی کند به ویژه اینکه این عملیات وارد دومین سال خود شده و هیچ یک از اهداف اعلام شده آن تحقق نیافته است. حکومت سعودی این حقیقت را به خوبی می داند اما برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های خود تلاش می کند. 

کارشناسان همچنین معتقدند عربستان در تنگنا قرار دارد و از سرخوردگی عربستانی ها از دخالت های حکومتشان در امور کشورهای عربی با خبر است به ویژه این که طرح ریاضت اقتصادی به کشور لطمه زده است. از این رو، مقامات سعودی می دانند که باید افکار عمومی را از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی تغییر دهند تا این گونه القا کنند که اوضاع تحت کنترل است و همه از عملیات «طوفان قاطعیت» و «بازگشت امید» حمایت می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپوش گذاشتن عربستان بر ناکامی‌های خود در یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..