تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان نمونه؛ طلایه‌دار شتاب علمی کشور

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه تهران امروز با حضور محمود نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران، حسن به‌نژاد معاون دانشگاه و محمد اسماعیلی مدیرکل امور دانشجویی، رؤسای پردیس‌ها و دانشکده‌ها، مدیران دانشگاه و با حضور دانشجویان در تالار دهشور این دانشگاه برگزار شد.

به‌نژاد در این مراسم عنوان کرد: دانشگاه تهران میزبان دانشجویان نمونه است و برنامه امروز در حقیقت تجلیل از این دانشجویان است.

وی افزود: طلایه دار و سکان دار حرکت پرشتاب علمی کشور دانشجویان نمونه دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشگاه تهران هستند.

به نژاد گزارشی از روند انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه تهران در سال جاری ارائه کرد و گفت: ملاک ما برای انتخاب دانشجوی نمونه ویژگی‌های علمی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و شئون دانشجویی است.

رئیس سازمان خدمات دانشجویی بیان کرد: امسال حدود ۱۱۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۹ نفر به وزارت علوم معرفی شدند که در این بین، پنج دانشجوی نمونه از دانشگاه تهران بوده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان نمونه؛ طلایه‌دار شتاب علمی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..