تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرار برانکو روی میز کار

کد خبر: ۴۹۲۹۵۴

۲۹۴  بازدید

در جریان نشست مطبوعاتی امروز، اسناد و مدارک مربوط به آنالیز تیم های مختلف و وسائل اختصاصی برانکو ایوانکوویچ روی میز کار وی بسیار جلب توجه می کرد.

ورزش سه: در جریان نشست امروز برانکو ایوانکوویچ با خبرنگاران، میز کار این مربی از چشم عکاسان پنهان نماند، پرسپولیسی ها که با تجهیز ورزشگاه اختصاصی خود به اختصاص یک اتاق مجهز به سرمربی شان پرداختند این روزها نشست این سرمربی با خبرنگاران را نیز همانجا برپا می کنند.

در نشست مطبوعاتی امروز برانکو با خبرنگاران، سرمربی کروات پرسپولیسی ها در حالی صحبت های خود را آغاز کرد که آنالیزهای مربوط به حریفان قبلی و بعدی پرسپولیسی ها روی میز کار این مربی قرار داشت، علاوه بر اسناد مربوط به طراحی تاکتیکی برانکو آنالیز حریفان، وسایل شخصی این مربی همانند سوت و کورنومتر و ... نیز با نظم خاصی روی میز کار وی چیده شده بودند.

 اسرار برانکو روی میز کار اسرار برانکو روی میز کار  اسرار برانکو روی میز کار  اسرار برانکو روی میز کار  اسرار برانکو روی میز کار  اسرار برانکو روی میز کار  اسرار برانکو روی میز کار  اسرار برانکو روی میز کار 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرار برانکو روی میز کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..