تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی جی 6 در ۴ روز ۴۰ هزار دستگاه پیش فروش شد

پیش فروش ال جی جی 6 از چهار روز پیش آغاز شده و در این مدت، ۴۰ هزار درخواست توسط خریداران به ثبت رسیده است.

به نظر می‌رسد شرکت ال‌جی تا حدودی به خواسته‌های خود در خصوص حضور قدرتمند در بازار، به‌واسطه عرضه جی 6 رسیده است. البته آمار خوب پیش‌فروش جی 6  تا حدی از نبود پرچم‌دار جدید رقیب قدرتمند این شرکت یعنی سامسونگ تأثیر پذیرفته است.

ال‌جی اعلام کرد تعداد پیش فروش G6 از پنجشنبه گذشته تا روز یکشنبه هفته جاری از مرز ۴۰ هزار دستگاه عبور کرده است. این رقم به معنای ثبت ۱۰ هزار پیش‌فروش در هر روز است. در صورتی که تمامی این پیش‌فروش‌ها به فروش نهایی ال‌جی جی 6 منجر شوند، در پایان هفته جاری شاهد ثبت رکورد فروشی موفق و آغازی خوب برای تبدیل این محصول به سلطان جدید بازار گوشی‌های هوشمند اندروید خواهیم بود.

جای هیچ شکی نیست که استفاده ال‌جی جی 6 از صفحه‌نمایش فول ویژن که در نهایت، بهره‌مندی از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر را در بدنه کوچک‌تر امکان‌پذیر کرده، در کنار قابلیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر نفوذ آب، در استقبال مشتریان بی‌تأثیر نبوده است. البته جای خالی باتری قابل تعویض در این محصول ال‌جی احساس می‌شود.

قیمت ال‌جی جی 6، ۷۹۵ دلار اعلام شده است و با این تفاسیر، خرید این محصول انتخاب راحتی برای خریداران و مشتاقان نخواهد بود. به‌ویژه اینکه باید در نظر داشته باشید این محصول از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 835 یا قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از دو سیم‌کارت (برای نسخه کشور کره) بی‌بهره مانده است. حداقل در حال حاضر  نبود این قابلیت‌ها برای ۴۰ هزار خریدار این محصول، اهمیت چندانی ندارد.

فروش ال‌جی جی 6 از تاریخ دهم ماه مارس آغاز خواهد شد. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید عرضه این محصول در بازار کشورهای دیگر با چه بازخوردی روبه‌رو خواهد شد. بد نیست بدانید کاربران برخی کشورها نظیر ایالات متحده آمریکا این امکان را خواهند داشت تا از قابلیت شارژ بی‌سیم هم در پرچم‌دار جدید ال‌جی استفاده کنند. با وجود این، اضافه شدن قابلیت یادشده به قیمت حذف مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه تمام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی جی 6 در ۴ روز ۴۰ هزار دستگاه پیش فروش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..