تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های LG G4 و LG V10 به نوقا ارتقا پیدا می‌کنند

با آن که ال جی تصمیم داشت و حتی از قرار اعلام هم کرده بود که از خیر انتشار به روزرسانی‌های اندروید برای دو گوشی ساخت خود با نام‌های G4 و V10 گذشته است اما اکنون تصمیم گرفته است که هر دو گوشی را در سال ۲۰۱۷ به سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا ارتقا دهد.

گوشی‌های LG G4 و LG V10 هر دو در سال ۲۰۱۵ معرفی شدند و از آن زمان تاکنون دو بار به روزرسانی دریافت کرده‌اند ولی ظاهرا سال ۲۰۱۷ نقطه پایانی برای چرخه‌های مکرر به روزرسانی گوشی باشد.

به هر حال، حالا که نوبت به طرفداران گوشی‌های ال جی رسیده، این شرکت تصمیم دارد تا این دو گوشی را به سیستم عامل نوقا ارتقا دهد چراکه ال جی گفته است که برای کاربران محصولات خود احترام زیادی قایل است و باید به ترتیبی دل آنها را به دست آورد!‍

همه این‌ها در صورتی است که شرکت ال جی پیش از این اعلام کرده بود که مصمم به ارایه به روزرسانی برای این دو گوشی نیست و تصریح کرده بود که با تازه‌ترین نسخه بهینه‌سازی نمی‌شوند. اکنون بر پایه گزارشی که در خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی درج شده است ال جی در این تصمیم و اراده خود تجدید نظر کرده اما نگفته که علت‌اش شکایات و گلایه‌هایی بود که کاربران در این خصوص بیان کرده و شرکت ال جی را متهم به ارتکاب تخلف نادیده گرفتن حقوق مصرف کننده کرده بودند.

به روزررسانی نوقا برای گوشی V10 در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسد و در همین حال دارندگان گوشی G4 باید فعلا منتظر بمانند تا این که چارک سوم سال کنونی میلادی فرابرسد و گوشی آنها مفتخر به ارتقا به نوقا شود.

برنامه به روزرسانی تهیه شده از سوی شرکت ال جی مخصوص دو گوشی LG G4 و V10 ابتدا در کره اجرا می‌شود و دارندگان این گوشی‌ها در دیگر کشورها نیز در اواخر سال میلادی در قالب برنامه‌‌ای دیگر برای دریافت به روزرسانی آگاهی می‌یابند.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های LG G4 و LG V10 به نوقا ارتقا پیدا می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..