تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق مشاور حاج قاسم را به عنوان سفیر پذیرفت

آگرمان سفیر جدید ایران در عراق از سوی دولت این کشور تایید شد.

به گزارش شمانیوز: حدود یک ماه است، ایرج مسجدی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق جهت تایید آگرمانش معرفی شده است و بغداد چندی پیش آگرمان مسجدی را مورد تایید قرار داد.

سردار ایرج مسجدی، مشاور فرمانده سپاه قدس از فرماندهان با سابقه جنگ تحمیلی است. وی دارای بیش از ۳۵ سال سابقه حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و آشنایی عمیقی با فضای سیاسی، امنیتی و قومیتی عراق دارد و در فضای سیاسی و اجتماعی عراق از مقبولیت قابل توجهی برخوردار است.

سردار مسجدی متولد آبادان است و اکنون سمت مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران را در اختیار دارد.

بنا بر این گزارش حسن دانایی‌فر، حدود هفت سال است که به عنوان سفیر ایران در عراق در این جایگاه حضور دارد. دانایی‌فر با توجه به سوابقش در کمیته اقتصادی ایران و عراق در کارنامه خود در مدت حضورش در عراق اقدامات و فعالیت‌های اقتصادی زیادی را به انجام رسانده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق مشاور حاج قاسم را به عنوان سفیر پذیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..