تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراقبت از پستانها، معجزه کدام رژیم؟

یافته های تازه نشان می دهند، پیروی کردن از رژیم غذایی مدیترانه ای خطر مرگ مبتلایان به سرطان پستان را تا 40 درصد کم می کند.

یافته های تازه نشان می دهند، پیروی کردن از رژیم غذایی مدیترانه ای خطر مرگ مبتلایان به سرطان سینه را تا 40 درصد کم می کند.

دانشمندان پس از مطالعه بر روی بیش از 62 هزار زن در طول 20 سال دریافتند، پیروی کردن از رژیم غذایی مدیترانه ای خطر مرگ مبتلایان به سرطان سینه کم می کند.

آنها اعلام کردند، پیروی کردن از رژیم غذایی مدیترانه ای توسط مبتلایان به سرطان سینه ای که به غدد لنفاوی متاستاز نکرده احتمال مرگ آنها را تا 40 درصد کم می کند.

این نوع سرطان سینه که به هورمون استروژن واکنش نشان نمی دهد در اکثر قریب به اتفاق موارد کشنده است.

30 درصد از 55 هزار زن بریتانیایی که سالانه به سرطان سینه مبتلا می شوند باید با نوع کشنده آن دست و پنجه نرم کنند. متاسفانه سالانه 11 هزار بیمار مبتلا به این نوع سرطان جان شان را از دست می دهند.

رژیم غذایی مدیترانه ای سرشار از غلات سبوس دار، ماهی، روغن زیتون، آجیل، عدس و لوبیا و فاقد نان و برنج سفید، گوشت قرمز و شکر است.

پروفسور پیت ون برانت، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه ماستریخت در هلند و سرپرست این مطالعه گفت:" یافته های ما نشان می دهند پیروی کردن از رژیم غذایی سالم احتمال مرگ مبتلایان به سرطان را کم کرده و خطر ابتلاء به سرطان را در افراد عادی کاهش می دهد. "

دکتر پاناجیاتو میترو، مدیر انجمن خیریه مطالعات سرطان گفت:" یافته های تازه محققان دانشگاه ماستریخت اهمیت زیادی در مقابله با سرطان ها دارد و احتمال مرگ مبتلایان به این نوع بیماری را کم می کند. "




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراقبت از پستانها، معجزه کدام رژیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..