تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک انبار تسلیحاتی بزرگ القاعده در یمن

ارتش یمن یک انبار تسلیحاتی بزرگ متعلق به گروه تروریستی القاعده را در شرق این کشور کشف کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، ارتش و نیروهای امنیتی یمن، یک انبار تسلیحاتی بزرگ متعلق به گروه تروریستی القاعده را در شهر "مکلا" در مرکز استان حضرموت در شرق این کشور کشف کردند.

یک منبع امنیتی در گفتگو با خبرگزاری یمنی سبأ اعلام کرد: در این انبار تعداد زیادی موشک و خمپاره و سکوهای پرتاب آن‌ها و همچنین تعداد زیادی سلاح کشف و ضبط شد. عناصر القاعده این سلاح ها را در زمان اشغال ساحل حضرموت در این انبار ذخیره سازی کرده بودند.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، افزود: تعقیب عناصر القاعده و داعش در ساحل غربی و شرقی حضرموت همچنان ادامه دارد و به زودی مورد هدف قرار می گیرند.

گروه تروریستی القاعده بیش از یک سال بر شهر مکلا مسلط بوده و تسلیحات ارتش را ضبط کرده بودند، اما ارتش در آوریل 2016 این شهر را از چنگ گروه القاعده خارج کرد. با این حال، این شهر همواره هدف حملات انتحاری این گروه بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک انبار تسلیحاتی بزرگ القاعده در یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..