تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله انتخاباتی یک قهرمان جهان به روحانی

با این شرایط نگران این هستیم که اگر دوره بعدی در مسابقات آسیایی و جهانی مدال کسب کنیم باید پولی را هم به آقایان پرداخت کنیم.می‌خواهم این پنج سکه را به دولت کمک کنم تا برای برگزاری انتخابات سال آینده هزینه کند.

به گزارش پایگاه 598، طی چند روز گذشته مسئولان ورزش مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال آوران ورزش ایران در سال 94 را با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش برگزار کردند. 

 به گزارش تابناک ورزشی، سهم مدال آوران تالو که نایب قهرمان مسابقات جهانی اندونزی بودند 5 سکه طلا بود.  اما محسن احمدی عضو تیم تالو (دوئلین) کشورمان به پاداشی که از سوی مسئولان ورزش و دولت پرداخت شده، به شدت معترض است.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی تالو به فترس گفت: این پنج سکه را به رئیس جمهور کمک می‌کنم تا برای برگزاری انتخابات سال آینده هزینه کند. محسن احمدی با گلایه از پاداشی که به او از سوی مسئولان ورزش پرداخت شده ، گفت:‌ تنها تالوکاری هستیم که 16 سال سابقه حضور در تیم ملی را دارم. سال 2008 قهرمان آسیا شدیم و 2009 قهرمان جهان در کانادا شدیم و به همین دلیل در آن مقطع 40 سکه برای نتایج رقم خورده در سال 2008 و 80 سکه برای مدال آوری در سال 2009 به ما پرداخت کردند. ما تیم سه نفره دوئلین هستیم که به هر کدام از ما این تعداد سکه‌ها را به عنوان پاداش پرداخت کردند. متأسفانه هر چه رو به جلو می‌رویم و مدال‌های خوش رنگ‌تری کسب می‌کنیم تعداد سکه‌های ما کمتر می‌شود، حالا با این شرایط نگران این هستیم که اگر دوره بعدی در مسابقات آسیایی و جهانی مدال کسب کنیم باید پولی را هم به آقایان پرداخت کنیم. 

احمدی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سال 2015 فدراسیون چین ما را به کشورشان دعوت کرد و قرار شد یک نمایش 30 ثانیه‌ای برای چینی‌ها برگزار کنیم. در آن مقطع هزینه تمام سفر ما را آنها پرداخت کردند و فقط 5 میلیون تومان پول توجیبی به ما دادند، اما متأسفانه در مراسم تقدیر از قهرمانان به ما سه نفر که عضو تیم دوئلین تالو هستیم تنها پنج سکه طلا دادند!

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:‌ به خاطر حضور در یک پروژه سینمایی نتوانستم در این مراسم حضور پیدا کنم، اما پس از اینکه حواله را از سوی مسئولان فدراسیون دریافت کردم با کمال تعجب دیدم که تنها 5 سکه پاداش ما برای نایب قهرمانی در سال 2015 است. در واقع پاداش تیم سه نفره ما 25 سکه است که من نمی‌دانم مسئولان وزارت ورزش و جوانان چطور 25 را بین ما سه نفر تقسیم کردند که به هر کدام از ما پنج سکه رسیده است! 

این برایم خیلی عجیب است که آیا مسئولان وزارت ورزش که هر کدام از‌ آنها برای خود یک کارشناس برجسته هستند یک ضرب و تقسیم معمولی را بلد نیستند؟! گویا این جایزه را تقسیم بر 4 کردند و نفر چهارم مشخص نیست که چه کسی است. البته احساس می‌کنم خرزو خان نفر چهارم است که سکه‌های ما را او برداشته است. 

حمله عجیب انتخاباتی یک قهرمان جهان به روحانی

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ با مسئولان وزارت ورزش تماس گرفتم و دلیل پرداخت پاداش به این نوع را سوال کنم که آنها مدعی شدند که ورزش ما درجه سه حساب می‌شود و پاداشش به همین اندازه است. این برایم جای سوال دارد که چرا باید ووشو درجه سه باشد؟ من زن و بچه دارم و خجالت می‌کشم از اینکه نمی‌توانم هزینه زندگی‌ام را فراهم کنم. واقعا حالا متوجه شدم که در طول این سال‌ها کلاه سر من رفته است؛ چون اگر وارد کار دیگری می‌شدم می‌توانستم درآمد خوبی داشته باشم. پس از حضور در مسابقات جهانی کانادا که قهرمان جهان شدیم بلافاصله از کشور میزبان پیشنهاد بسیار خوبی به من دادند و حتی حاضر بودند تمام هزینه زندگی،‌ حقوق، خانه، دانشگاه و ... را برایم مهیا کنند اما پیشنهاد آنها را رد کردم. 

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کانادا گفت: من اگر طول این 16 سال آجر در ساختمان‌ها بالا می‌انداختم شرایط زندگی‌ام بهتر از این بود. همسرم مربی تیم ملی بانوان است و کاملا به یاد دارم زمانی که فرزندمان به دنیا آمد همسرم به خاطر تیم ملی ماه‌های زیادی را در خوابگاه کنار ملی‌پوشان زندگی می‌کرد، اما آقایان اگر یک روز استخر نروند پوست‌شان خراب می‌شود، اما ما باید با چنین شرایط سختی زندگی کنیم.

من از همین تریبون استفاده می‌کنم و اعلام می‌کنم من حامی بزرگ رئیس‌جمهور هستم و می‌خواهم این پنج سکه را به دولت کمک کنم تا برای برگزاری انتخابات سال آینده هزینه کند. سال گذشته سه ماه در اردوی تیم ملی بودم که در مجموع 3 میلیون تومان به عنوان حقوق دریافت کردم. 700 دلار نیز مسئولان فدراسیون برای کسب مدال نقره مسابقات جهانی به من پاداش دادند. این کل درآمد من بوده که فدراسیون لطف کرده است. هیچ درآمد یا پاداش دیگری دریافت نکرده‌ام. من با زن و بچه خیلی پایین تر از خط فقر زندگی می کنم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله انتخاباتی یک قهرمان جهان به روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..