تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرب‌خدایی برای روحانی شرط گذاشت

رئیس جبهه اعتدال گفت: ما علی‌رغم حمایت از آقای روحانی می‌خواهیم برنامه‌هایی که در چهار سال گذشته اجرایی نشد و بر زمین ماند را اجرایی کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، غلامعلی عرب‌خدایی رئیس جبهه اعتدال،‌ با اشاره به آخرین تاکتیک‌های انتخاباتی این جبهه اظهار داشت: ما بنا داریم برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کنیم چرا که تفکر ایشان را قبول داریم.
 
وی افزود: ما علی‌رغم این حمایت از آقای روحانی می‌خواهیم برنامه‌هایی که در چهار سال گذشته اجرایی نشد و بر زمین ماند را اجرایی کند.
 
رئیس جبهه اعتدال تأکید کرد: آقای روحانی باید با اقتدار مدیرانی که در بدنه دولت ناکارآمد هستند به ویژه در استان‌ها و یا آنگونه که باید و شاید به مشکلات مردم رسیدگی نمی‌کنند را در کابینه دوم کنار بگذارد.
 
عرب‌خدایی در مورد استراتژی جبهه اعتدال برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: بنا داریم افرادی را در لیست قرار دهیم که علی‌رغم مدیریت بالا و صنعت پیشه بودن خود خیر باشند.
 
به گزارش فارس، برخی از اعضایی جدا شده از حزب اعتدال و توسعه 11 شهریورماه سال 94 جبهه اعتدال را تاسیس و بنا بر حمایت  از نیروهای کارآمدی که احتمال رد صلاحیت آنان کمتر است گذاشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرب‌خدایی برای روحانی شرط گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..