تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین رنگ های بهار سال 2017 را بشناسید + تصاویر

کمپانی پنتون که هر ساله رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی میکند در یک مطلب کلی برترین رنگهای بهار 96 را معرفی کرده است که روح طبیعت گرایی در آنها موج میزند .

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛کمپانی پنتون که هر ساله رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی میکند در یک مطلب کلی برترین رنگهای بهار 96 را معرفی کرده است که روح طبیعت گرایی در آنها موج میزند . محبوب ترین و برترین رنگهای بهار امسال ترکیبی از انرژی، آرامش و طبیعت بزرگ هستند که در ادامه میتواند این رنگهای زیبا را مشاهده کنید.

از رنگهایی که براق و برجسته هستند تا آنهایی که حسی طبیعی را منتقل می کنند، 10 رنگ برتر بهار امسال در واقع یاد آور رگ هایی است که در طبیعت دیده می شوند و ما را به محاصره خود درآورده اند.

محبوب ترین رنگهای بهار 96

برترین رنگهای بهار
رنگهای برتر بهار96

پنتون هر سال رنگ سال و رنگ های مد هر فصل را اعلام می کند. نفوذی که این برند رنگ سازی روی تولید کنندگان و طراحان دارد باعث می شود پس از هر اعلام رنگ جهت گیری های زیادی انجام شود.

یکی از چیزهایی که رنگهای بهار را خاص کرده توجه پنتون به طبیعت بوده به صورتی که از گرمای آفتاب تا آرامش دریا و سبزی درختان را می توان در این رنگ ها ببینید.

در ادامه 10 رنگ برتر بهار امسال را با هم مرور می کنیم:

نیاگارا


برترین رنگهای بهار

شایع ترین رنگهای بهار امسال

راحت و قابل اعتماد صفاتی است که پنتون برای اولین رنگ بهار امسال استفاده کرده. می توان گفت این رنگ یکی از شایع ترین رنگ های بهار خواهد شد. نیاگارا در واقع یک آبی کلاسیک جین مانند است که در درون صحبت از سهولت و آرامش دارد.

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین رنگ های بهار سال 2017 را بشناسید + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..