تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بروشورهای معرفی اسلام در کانادا

گروه بین‌الملل: جوانان مسلمان در مناطق مختلف کانادا امروز، 16 اسفندماه، بروشورهایی به منظور مقابله با برداشت‌های غلط از اسلام در این کشور توزیع کردند.

توزیع بروشورهای معرف اسلام در کانادا
به گزارش‌ خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری ammonnews، تعدادی از جوانان مسلمان در مناطق مختلف کانادا امروز، 16 اسفندماه، بروشورهایی به منظور معرفی اسلام حقیقی و مقابله با برداشت‌های غلط از اسلام در این کشور توزیع کردند.
«قاصد چودری»، سخنگوی انجمن جوانان مسلمان کانادا در گفت‌و‌گو با شبکه «سی تی وی» گفت: برخی کانادایی‌ها برداشت‌ها و باورهایی اشتباه درباره اسلام دارند و ما با توزیع بروشور تلاش می‌کنیم این تفکر در بین آن‌ها رواج یابد که گروهک داعش نماینده اسلام نیست و اسلام دین صلح است.
وی افزود: مهم برای ما ارتباط با شهروندان کانادایی با هدف آگاهی‌بخشی به آنان درباره فعالیت‌های انجمن جوانان مسلمان کانادا به عنوان تشکلی حامی مقابله با افراط‌گرایی و مبارزه با گروه تروریستی داعش است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بروشورهای معرفی اسلام در کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..