تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژوهشگران برتر حوزه قرآنی کانون های مساجد گیلان تجلیل شدند

پژوهشگران برتر حوزه قرآنی به همت کانون تخصصی قرآن کریم مساجد گیلان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: نادر حسینی، مسئول کانون تخصصی قرآن کانون های مساجد گیلان گفت: دومین همایش قرآن و خانواده از سری طرح های استانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان امروز(۱۶ اسفند) در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(صل یالله علیه و آله) رشت برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۳۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود افزود: این مقالات در حوزه قرآن و خانواده، عفاف و حجاب، تهاجم فرهنگی و اوقات فراغت بود که ۲۲ مقاله مورد پذیرش این همایش قرار گرفت.
حسینی از تقدیر از پژوهشگران برتر حوزه قرآن در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۲ پژوهشگر برتر در این حوزه امروز با اهدای جایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی با تاکید بر ضرورت تربیت قرآنی نسل جوان اذعان کرد: قرآن انسان را به بهترین و محکم‌ ترین راه‌ها رهنمون می‌کند پس باید بچه‌های خود را قرآنی تربیت کنیم و رفتار و عملمان مطابق با رفتارهای قرآنی باشد.
حسینی با بیان اینکه رسالت کانون‌ های مساجد ترویج آموزه‌ های قرآنی در جامعه است اظهار کرد: مساجد با ارائه درس‌ ها و آموزه‌ های قرآنی در قالب فعالیت‌ های فرهنگی و هنری به کودکان و نوجوانان در جذب آنها به مساجد و دوری جستن از گناه بسیار موثر است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژوهشگران برتر حوزه قرآنی کانون های مساجد گیلان تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..