تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های ویژه و خاص خندوانه برای نوروز / حضور عروسک های جدید به جای جناب خان

برنامه های ویژه و خاص خندوانه برای نوروز / حضور عروسک های جدید به جای جناب خان

برنامه تلویزیونی «خندوانه» برای نوروز با تدارک بخش های ویژه و غافلگیر کننده برای مخاطبان تلویزیون روی آنتن شبکه نسیم می رود.

در ویژه برنامه های نوروزی «خندوانه» قرار است مسابقه لباهنگ با حضور بازیگرانی که قطعه هایی را لب خوانی می کنند و همچنین حضور چند خواننده روی آنتن برود البته در این قسمت نسبت به سال گذشته تفاوت هایی را شاهد خواهیم بود.

در «خندوانه» نوروزی سال ۱۳۹۶ همچنین عروسک های جدیدی که رامبد جوان از مدت ها قبل وعده حضور آن ها را در خندوانه داده بود رونمایی می شوند.

به طور یقین حضور عروسک ها در برنامه با گذشت زمان این موضوع را به اثبات می رساند که آیا عروسک های جدید جایگزین خوبی برای عروسک دوست داشتنی «جناب خان» خواهند بود یا تنها نقش یک مسکن را برای یک دوره زمانی بازی می کنند؟!

در ویژه برنامه نوروزی رامبد جوان،‌ تعدادی عروسک که تمامی آن ها با یکدیگر برادر هستند در «خندوانه» حاضر می شوند.

محمدرضا علیمردانی صدا پیشه دیرین دیرین، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی و مجید آقا کریمی قرار است به جای عروسک های جدید صحبت کند.

مخاطبان برنامه «خندوانه» همچنین می توانند در ویژه برنامه نوروزی این اثر شامل حضور کمدین های مختلف و تنوعی قابل توجه در این بخش باشند.

قرارداد برنامه تلویزیونی «خندوانه» با شبکه نسیم تا پایان تابستان سال ۱۳۹۶ زمان دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های ویژه و خاص خندوانه برای نوروز / حضور عروسک های جدید به جای جناب خان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..