تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات لازم برای سوخت رسانی در ایام نوروز پیش بینی شده است/انجام طرح نظارت نوروزی در ایام عید

ساعت: 14:15 منتشر شده در مورخ: 1395/12/16 شناسه خبر: 1056440

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از آمادگی کامل شرکت نفت زنجان در امر سوخت رسانی در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای سوخت رسانی و استمرار ارائه خدمات در ایام نوروز پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آقا محمدیان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، از احراز آمادگی کامل شرکت درامر سوخترسانی با توجه به ایام پایان سال و نوروز ۹۶ خبرداد و افزود: این شرکت ضمن برنامه ریزی و انجام اقدامات مرتبط همه تمهیدات لازم را برای سوخترسانی و استمرار ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم شریف را در طول مدت ایام تعطیلات را سنجیده است.

وی ضمن اشاره به افزایش هوشیاری برای حفاظت و مراقبت از تاسیسات نفتی علی الخصوص در آستانه چهارشنبه اخر سال عنوان داشت: علاوه بر برگزاری جلسات هماهنگی و انجام گشتهای نظارت برروند ارائه خدمات مطلوب هیچگونه مشکلی از جانب شرکت در راستای خدمات رسانی به همشریان متصور نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان همچنین با بیان اینکه مرحله دوم طرح نظارت نوروزی از مجاری عرضه با محوریت بررسی روند رفع نواقص اعلامی در بازدیدهای مرحله اول از همه جایگاههای منطقه با اولویت جایگاههای مسیر پرتردد را آغاز شده است، افزود: مرحله سوم این طرح نیز در ایام تعطیلات نوروز از طرف کارشناس این منطقه انجام خواهد پذیرفت.

آقا محمدیان خاطرنشان کرد: در طول ایام نوروز کما فی السابق سامانه ۰۹۶۲۷ آماده دریافت نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات شهروندان محترم خواهد بود.

وی ضمن اشاره به آماده باش همه کارکنان عملیاتی شرکت ضرورت ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی را از اولویتهای کاری شرکت در این ایام برشمرد و ابراز امیدواری داشت: امیدواریم با ارائه خدمات به مسافرین بتوانیم خاطرات خوش و دلپذیری برای این عزیزان از سفر به استان پایتخت شور و شعور حسینی را فراهم کنیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات لازم برای سوخت رسانی در ایام نوروز پیش بینی شده است/انجام طرح نظارت نوروزی در ایام عید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..