تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه مدیران واحدهای تولیدی خرم دره از مشکلات / قصه پر غصه سند شهرک صنعتی خرمدره

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض سحر، جلسه بررسی مشکلات واحد های تولید صبح امروز در فرمانداری با حضور مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان برگزار شد که در این جلسه مسئولین واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود پرداختند.

در این جلسه از بلاتکلیفی سند شهرک های صنعتی انتقاد و گله مندی شد که همین امر باعث عدم دریافت تسهیلات از بانکها عنوان شد، در این جلسه همچنین به بروکراسی اداری زیاد برای اخذ تسهیلات هم انتقاد شد و خواستار کاهش این همه کاغذ بازی ها شدند.

همچنین از افزایش قیمت مواد اولیه هم بحث شد و خواستار تعدیل آن شدند و همچنین از وضعیت نامناسب و زیربنایی شهرک صنعتی خرمدره انتقاداتی در خصوص عدم داشتن خط تلفن، نبود آسفالت مناسب، روشنائی و بوی نامطبوع فاضلاب  در محوطه اظهار گله مندی شد.

یکی از مدیران واحد های تولیدی  شرکت شوکوپارس مینو گفت:  ما می خواستیم یک  واحد بسته بندی در شهرک صنعتی ایجاد کنیم ، وزارت بهداشت و درمان یک طومار ۳۰ صفحه ای برای ما نوشت و به دلیل ایراد گرفتن های زیاد از  احداث واحد های تولیدی در شهرک صنعتی منصرف شدیم!

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان در  این جلسه گفت  :  با برگزاری جلسات در محل فرمانداری شهرستان ها تلاش داریم تا ضمن دیدار با صاحبان صنایع و معادن به برسی و رفع موانع تولید آنها به صورت موردی اقدام کنیم .

وی گفت: حل مشکل سند شهرک های صنعتی جزو اولویت های کاری ما خواهد بود و سعی خواهیم کرد این مشکل به زودی مرتفع شود.

فغفوری یادآور شد : مدیران و معاونین سازمان صنعت،معدن و تجارت با حضور در شهرستان ها ، توسعه متوازن تمامی شهرستان های را مد نظر خواهند داشت .

وی تصریح کرد : تمامی ابعاد توسعه پایدار استان منوط به توسعه اقتصادی است و اهمیت و حساسیت توسعه تولید و تجارت باید مد نظر جدی قرار گیرد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: آن دسته از واحدهای تولیدی که از ابتدای امسال پروانه بهره برداری دریافت می کنند در صورتی استقرار در شهرک های صنعتی از معافیت مالیاتی هفت ساله  بهره مند می شوند.

فرماندار شهرستان خرمدره  هم در این جلسه گفت   : متاسفانه عدم انجام تعهدات از جانب گیرندگان تسهیلات بانکی موجب اتخاذ سیاستهای انقباضی از سوی بانک های عامل شده است .

محمدی یادآور شد : تلاش داریم با انجام حمایتهای لازم و پیگیری مشکلات شرکت مینو ،زمینه اجرای طرحهای توسعه آنرا فراهم کنیم .

وی ادامه داد : تولید روزانه  ۹۰ تن شیر در شهرستان خرمدره احداث صنایع فراوری شیر و تولید محصولات مرتبط با آن را ضروری می سازد.

فرماندار شهرستان خرمدره خاطر نشان ساخت : مدیران واحدهای صنعتی باید برنامه مدونی برای پیشبرد اهداف خود و اجرای طرحهای توسعه در شهرستان خرمدره داشته باشند و در این مسیر پیگیر رفع موانع تولید آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه مدیران واحدهای تولیدی خرم دره از مشکلات / قصه پر غصه سند شهرک صنعتی خرمدره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..