تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سرپرست استقلال به اظهارات برانکو

کد خبر: ۴۹۲۸۳۷

۵۵۳  بازدید

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به صحبت‌های امروز برانکو واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: نصرالله عبداللهی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ نسبت به پیش کشیدن بحث تبانی علی دایی با پرسپولیس توسط استقلالی‌ها واکنش نشان داده و گفته متأسف است، اظهار داشت: هیچ استقلالی که سمت رسمی داشته باشد، علیه پرسپولیس صحبت نکرده و نخواهد کرد. پرسپولیس رقیب ما بوده، اما رفیق ماست. همیشه به این تیم احترام می‌گذاریم. این حرف‌ها شایعه است. پرسپولیسی‌ها مطمئن باشند هیچ صحبتی از مسئولان استقلال علیه خودشان نخواهند شنید.

وی درباره اینکه منظور برانکو ادعای هواداران استقلال در صفحات مجازی است، عنوان کرد: هواداران به یکدیگر ناسزا گفته و هر کاری می‌کنند.

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه برانکو گفته کاری به پنالتی مشکل‌دار استقلال ندارد، تصریح کرد: اصلا به این چیزها کاری ندارم و ما هیچ حرفی علیه پرسپولیس نمی‌زنیم. احتمالا از اظهارات برانکو هم برداشت دیگری شده، چرا که او آدم محترم و با تجربه‌ای است و از این حرف‌ها نمی‌زند. ظاهرا صحبت‌های او تحریف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سرپرست استقلال به اظهارات برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..