تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران «سه بیگانه» از چهارشنبه/ سرگردانی دو سرگروه سینمایی در اکران عید

غلامرضا فرجی در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران جوان:

اکران «سه بیگانه» از چهارشنبه/ سرگردانی دو سرگروه سینمایی در اکران عیدغلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مصوبات جلسه این هفته شورای صنفی نمایش، گفت: اکران فیلم «سه بیگانه» از چهارشنبه 18 اسفندماه به سرگروهی سینما «ماندانا» در سینماها آغاز می‌شود.

وی در خصوص جدیدترین وضعیت اکران عید نوروز بیان کرد:: تا امروز تکلیف دو سرگروه سینمایی برای اکران نوروزی مشخص نشده است.

فرجی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه قراردادی برای دو گروه سینمایی «استقلال» و «آفریقا» ارائه نشده و از میان 6 فیلم اکران نوروزی نام دو فیلم هنوز به طور قطعی مشخص نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران «سه بیگانه» از چهارشنبه/ سرگردانی دو سرگروه سینمایی در اکران عید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..