تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکسپریا ایکس زد پریمیوم ۱۷ اردیبهشت به بازار عرضه می‌شود

اکسپریا ایکس زد پریمیوم که به عنوان بهترین گوشی MWC 2017 شناخته شده است، احتمالا از ۱۷ اردیبهشت راهی بازار می‌شود.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم در MWC 2017 معرفی شد و عنوان بهترین گوشی این نمایشگاه را به خود اختصاص داد. البته این موضوع جای تعجب ندارد، چون این گوشی هوشمند از امکانات خوبی بهره می‌برد و در برخی موارد مانند قابلیت ثبت ویدئو با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه رقیبی در دنیای موبایل ندارد. اندروید ۷.۱.۱ و نمایشگر با کیفیت ۵.۵ اینچی 4K از دیگر امکاناتی هستند که می‌توان برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم نام برد. اما استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز دردسرهای خاص خود را دارد.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم از اسنپدراگون 835 بهره می‌برد و در واقع اولین گوشی مجهز به این چیپست است که رونمایی شده. اما در حال حاضر تولید اسنپدراگون 835 به‌کندی پیش می‌رود و سامسونگ تقریبا تمام تولید را برای خود ثبت کرده است. در نتیجه انتظار نمی‌رفت که به این زودی شاهد عرضه‌ی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در بازار باشیم.

حال فروشگاه‌ زنجیره‌ای Clove Technology در بریتانیا این گوشی را با قیمت ۶۴۵ پوند پیش فروش کرده است. البته این فروشگاه فقط نسخه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را پیش‌فروش می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توان رندرهایی را که نشان از فروش اکسپریا ایکس زد پریمیوم در روز یکشنبه، ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) داشتند، تا حدودی صحیح دانست. پیش از این نیز اخبار حاکی از آن بودند که این گوشی اواخر بهار رونمایی می‌شود. از طرف دیگر، تولید اسنپدارگون ۸۳۵ تا آن زمان افزایش خواهد یافت و بدین ترتیب، سونی برای تهیه این چیپست با مشکلی مواجه نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکسپریا ایکس زد پریمیوم ۱۷ اردیبهشت به بازار عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..