تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان بی‌سابقه اردوغان علیه مقام‌های آلمان

رئیس‌جمهوری ترکیه برخی از مقام‌های دولت آلمان را به انجام اقدامات فاشیستی که یادآور دوران نازی‌ها است، متهم کرد.

رئیس‌جمهوری ترکیه برخی از مقام‌های دولت آلمان را به انجام اقدامات فاشیستی که یادآور دوران نازی‌ها است، متهم کرد.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال مخالفت مقام‌ها در چند شهر آلمان با تجمع گروهی از شهروندان ترک، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه این مقام‌های آلمانی را به انجام اقدامات فاشیستی متهم کرد.
 
اردوغان در جریان سخنرانی خود در استانبول مدعی شد این مقام‌های آلمانی هیچ درک و ارتباطی با مفهوم دموکراسی ندارند.
 
وی خطاب به این مقام‌های آلمان تصریح کرد: «باید بدانید که اقدامات شما هیچ تفاوتی با اقدامات افرادی که در دوران نازی‌ها در رأس کار بودند، ندارد.»
 
رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین گفت، لازم است به قدرت‌های جدید پیشنهاد شود که با عواملی نظیر شورشیان کرد، شبه نظامیان افراطی و سایر دشمنان سیاسی مقابله کنند.
 
خشم اردوغان پس از آن برانگیخته شد که برنامه گردهمایی و راهیپمایی‌های شهروندان ترکیه‌ای مقیم آلمان در حمایت از او در آستانه همه‌پرسی قانون اساسی در ترکیه لغو شد.
 
رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: «فکر می‌کردم که مدت زیادی است که آلمان رفتار نازی‌ها را کنار گذاشته اما اشتباه می‌کردم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان بی‌سابقه اردوغان علیه مقام‌های آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..