تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی جزئیات مرگ پلنگ ایرانی در «خلخال»

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان اردبیل گفت: جزئیات مرگ پلنگ ایرانی که لاشه آن عصر دیروز(یکشنبه 15 اسفندماه) در برندق شهرستان خلخال پیدا شده است در حال بررسی است.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان اردبیل گفت: جزئیات مرگ پلنگ ایرانی که لاشه آن عصر دیروز(یکشنبه 15 اسفندماه) در برندق شهرستان خلخال پیدا شده است در حال بررسی است.
 
«محمد خداپرست» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: لاشه این پلنگ عصر دیروز(یکشنبه 15 اسفندماه)  در منطقه برندق خلخال پیدا شده و هیچ علایمی مبنی بر شلیگ گلوله یا جراحات دیگر در لاشه این حیوان وجود ندارد.
 
وی اضافه کرد: لاشه این حیوان در اداره محیط زیست شهرستان خلخال است و کارشناسان از سطح استان برای بررسی علت مرگ این پلنگ ایرانی به منطقه اعزام شده و نتایج نهایی بررسی ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
منطقه حفاظت شده آق‌داغ خلخال که درنزدیکی منطقه برندق یکی از زیستگاه‌های مهم حیات وحش کشور و زیستگاه پلنگ ایرانی است و لزوم حفاظت از این منطقه نه تنها به علت حضور این پلنگ نادر بلکه به‌علت وجود گونه‌های نادر و در حال انقراض دیگری چون کل و بز، پرندگان شکاری  و ... است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی جزئیات مرگ پلنگ ایرانی در «خلخال»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..