تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید عمار حکیم خواستار رسیدگی فوری به اوضاع آوارگان موصل شد

سید عمار حکیم رهبر ائتلاف ملی فراگیرترین مجموعه سیاسی که دولت و بزرگترین فراکسیون را در پارلمان عراق در اختیار دارد، روز دوشنبه در بیانیه ای خواستار رسیدگی فوری به اوضاع آوارگان موصل شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، سید عمار حکیم در این بیانیه گفته است که درد و رنج بزرگی را خانواده های آواره در بخش غربی و شرقی موصل در سطوح مختلف معیشتی، خدمات ، بهداشت و مالی با آن مواجه هستند و دستگاه های دولتی باید برای کاستن از این رنج ها تلاش کنند.

سید عمار حکیم گفته است که بایستی به طور فوری نیازهای اساسی خانواده ها اعم از غذا و داور و دستگاه های پزشکی ضروری تامین شود به ویژه اینکه گزارش های نگران کننده ای وجود دارد که حاکیست گروه تروریستی داعش مواد غذایی را مصادر کرده و از مراکز پزشکی و درمانی فقط برای درمان عناصر خود و خانواده های سرکرده های داعش بهره می برد.

رهبر ائتلاف ملی عراق ادامه داده است که با خوشحالی اخبار پیروزی های پی در پی نیروهای مسلح عراق را در دنبال می کنیم و انتظار می رود این عملیات به زودی به پیروزی انجامد اما در عین حال چشم و دل ما با شهروندان در بخش غربی و شرقی موصل است.
وزارت مهاجرین و رانده شدگان عراق تعداد کل آوارگان از آغاز عملیات آزادسازی نینوا تاکنون را 286 هزار نفر ذکر کرده است که آوارگان بخش غربی 57 هزار نفر هستند.

در بسیاری از مناطق آزاد شده مانند 'القیاره' و 'حمام العلیل'، مردم به سرعت به خانه و کاشانه خود بازگشته و زندگی طبیعی خود را از سر گرفته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید عمار حکیم خواستار رسیدگی فوری به اوضاع آوارگان موصل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..