تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هماهنگی مراسم «اعتکاف» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌نهاد: به مناسبت ایام‌البیض ماه رجب، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از سوی مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود در مراسم اعتکاف اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»؛ محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف توسط این مؤسسه فرهنگی خبر داد.
ابراهیمی با بیان این مطلب که برگزاری مراسم معنوی اعتکاف توسط این مؤسسه فرهنگی بسیار متفاوت با بقیه مراسم اعتکاف در سطح کشور است، گفت: این مراسم معنوی همه ساله توسط این مؤسسه فرهنگی و در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان با ویژگی‌های خاصی که تاثیرات فراوانی نیز داشته است، برگزار می‌شود.
ابراهیمی در ادامه گفت: امسال نیز این مراسم معنوی با حضور صدها نفر از بانوان در سنین 9 تا 15 سال و صدها نفر از آقایان در سنین 14 تا 18 سال اعتکاف اولی‌ها و بصورت رایگان در مساجد سطح شهر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مراسم معنوی به مدت 16 سال و بصورت خودجوش و مردمی و توسط خود معتکفین و باشکوه هرچه بیشتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و تمام برنامه‌های اجرایی و فرهنگی توسط خود معتکفین که همه آنان نوجوانان و جوانان هستند برگزار می‌شود.
وی افزود: تاکنون تعداد سه هزارو پانصد جوان و نوجوان که تعداد هزارو دویست نفر از آنان اعتکاف اولی بوده‌اند، معتکف شده‌اند و این اعتکاف گاهی اوقات بصورت قرعه کشی برای حضور در مراسم اجرا می‌شود.
ابراهیمی بیان کرد: به خاطر اهمیت موضوع و استقبال بی‌سابقه نوجوان و جوانان از این مراسم معنوی، ستاد دائمی اعتکاف بین‌الحرمین در این مؤسسه فرهنگی تشکیل شده و این موضوع باعـث تقویت این مراسم و برگزاری آن در سه نوبت سال و بصورت رایگان شده است.
ابراهیمی در پایان افزود، عزیزانی که تمایل دارند تا در اجرای این مراسم معنوی، موسسه فرهنگی بین الحرمین را یاری نمایند می‌توانند به دفتر مرکزی موسسه به نشانی خیابان 22 بهمن مراجعه نمایند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هماهنگی مراسم «اعتکاف» برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..