تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست شورای حکام آژانس و بررسی گزارش مثبت آمانو درباره اجرای برجام در ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تا ساعتی دیگر در وین آغاز می شود ؛ بررسی گزارش مثبت یوکیا آمانو مدیرکل این نهاد در راستی آزمایی و نظارت بر اجرای برجام از جمله موضوعات این نشست است.

به گزارش انتخاب، بررسی و ارزیابی اسناد مختلف آژانس در حوزه های مختلف از جمله سند «مروری بر ایمنی هسته ای 2017»، سند «مروری بر فناوری هسته ای 2017»، وضعیت تاسیس بانک اورانیوم غنی شده آژانس، بررسی گزارش اخیر مدیرکل در خصوص وضعیت اجرای برجام و قطعنامه 2231، و نیز بررسی (عدم) اجرای پادمان ها در جمهوری دمکراتیک خلق کره (کره شمالی) موضوعاتی هستند که در دستور کار این نشست شورای حکام قرار دارند.

در گزارش که نخستین گزارش فصلی آژانس در سال 2017 محسوب می شود؛ اعلام شده که میزان ذخائر اورانیوم دارای غنای 3.67 درصد ایران برابر با 101.7 کیلوگرم بوده است.

بر اساس برجام، ایران مجاز به نگهداری تا 300 کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده است.
نشست اعضای شورای حکام، پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار خواهد شد.
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس با قرائت بیانیه ای مقدماتی، آغازگر این نشست خواهد بود. بیانیه او پس از قرائت، در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت و در وب سایت این نهاد هم منتشر خواهد شد.

ساعت 14 و 30 به وقت وین - 17 به وقت تهران - آمانو نشستی خبری با خبرنگاران در آژانس خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست شورای حکام آژانس و بررسی گزارش مثبت آمانو درباره اجرای برجام در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..