تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم ارزیابی کیفیت دوره‌های ضمن خدمت معلمان

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه دوره‌های برگزار شده ضمن خدمت آموزش و پرورش تاکنون از بهره‌وری و بازدهی لازم برخوردار نبوده است، گفت: در دوره‌های ضمن خدمت باید به رشد علمی و اثر تربیتی توجه ویژه‌ای شود اما تا زمانی که برخی افراد صرفا به دلیل دریافت تشویقی و افزایش حقوق در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، این مهم در اولویت دوم قرار می‌گیرد و کارایی خودش را از دست می‌دهد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با گذشت زمان روش‌های یادگیری، آموزش و غیره تغییر می‌کند از این رو برگزاری دوره‌های ضمن خدمت می‌تواند فرصت مغتنمی برای فراگیری روش‌های جدید باشد، اظهار کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که دوره‌های برگزار شده طی سالیان گذشته به دلیل نوع محتوای ارائه شده، روش برگزاری و حتی نوع نگاه افراد شرکت کننده در این دوره‌ها اثر چندانی نداشته و به عبارتی از کارایی لازم برخوردار نبوده است.

وی تصریح کرد: زمانی می‌توان گفت که دوره‌های آموزشی ضمن خدمت معلمان اثر خوبی به همراه داشته که افزایش کیفیت آموزش و تغییر در سطح علمی دانش آموزان را شاهد باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: تاکنون ارزیابی خوبی از آموزش‌های ارائه شده و روند تاثیر دوره‌های ضمن خدمت انجام نشده است که این امر یکی از نقاط ضعف این موضوع بحساب می‌آید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های ضمن خدمت در روزهای تعطیل و اوقات نامناسب از دیگر نقاط ضعف این امر به حساب می‌آید که موجب کاهش آثار مفید این دوره‌ها شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به رشد علم و دسترسی به فضای مجازی، می‌توان از روش‌های جدید آموزش از راه دور استفاده کرد تا معلمان نیز علاوه بر حضور به موقع در کلاس‌های درس، با اشتیاق بیشتری به شرکت در این دوره‌ها بپردازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم ارزیابی کیفیت دوره‌های ضمن خدمت معلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..