تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد اردبیل باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: اشتغال باید در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار گیرد و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان کمیته امداد تلاش همه‌جانبه‌ای داشته و از تمامی ظرفیتهای در این حوزه استفاده کنند.

وی توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد استان را زمینه‌ساز محرومیت‌زدایی در جامعه دانست و تصریح کرد: خودکفا شدن نیازمندان کار بسیار مثبتی است که همواره شاهد اقدامات شایسته کمیته امداد در این زمینه هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه هر چقدر در ایجاد اشتغال انرژی بگذاریم به نفع منطقه است، گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه از دیگر موارد مهم است که باید مد نظر قرار گرفته و فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

خدابخش با بیان اینکه لازم است که اعتماد مردم به کمیته امداد حفظ شده و تقویت شود، افزود: مردم استان همواره در امور خیرخواهانه پیش‌قدم هستند و برای رفع گرفتاری‌های نیازمندان کارهای موثری را به ثبت رسانده‌اند که برای تقویت این اقدامات خیرخواهانه ضروری است تا اطلاع رسانی از فعالیتها و اقدامات در راستای کمک به نیازمندان در استان در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: ضرورت دارد فعالیت‌های کمیته امداد رسانه‌ای شود چرا که خیلی مهم است که همه اطلاع یابند طلاق در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد کمتر از 2 درصد است که بیانگر این است که فقر و تنگدستی نمی‌تواند زمینه‌ساز طلاق باشد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد در بخش درمانی و سلامت جامعه نیز بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارای عزت نفس هستند که بسیاری از آنان توانسته‌اند با کار و تلاش پله‌های ترقی را پیموده و به خوداتکایی دست یابند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد اردبیل باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..