تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت 68 کتابخانه باز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان

ساعت: 12:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/16 شناسه خبر: 1056166

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان خبر داد

مسئو دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان از فعالیت 68 کتابخانه باز در سطح استان خبر داد و گفت: در مجموع 252 هزار و 811 عنوان کتاب در کتابخانه ها موجود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بر اساس چشم اندازی که در نظر گرفته شده باید تا پایان 1404 تمامی مساجد دارای کانون فرهنگی و هنری شوند.

وی با اعلام این خبر که از سال 84 تا 92 حدود 240 کانون مساجد در استان تشکیل شده بود که اکنون افزایش دو براری داشته است، افزود: در حال حاضر از میان بیش از 2400 مسجد و حسینیه سطح استان در 654 مسجد کانون فرهنگی و هنری تاسیس شد.

بیکی همچنین اعلام کرد: کتابخانه های باز مساجد استان اکنون 68 کتابخانه است که در گذشته 92 کتابخانه بود که امروز برخی تبدیل به مخزن شدند، در مجموع نیز 252 هزار و 811 عنوان کتاب در کتابخانه ها موجود است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان ابراز کرد: در بین سالهای 92 تا 96 تعداد 414 کانون جدید تاسیس شد که میزان کانون های تخصصی آن در سال جاری 18 عدد بود این در حالیست که در سالهای 84 تا 86 کانون تخصصی در استان وجود نداشت.

وی از وجود 28 نشریه تجربی در سطح کانون مساجد استان خبر داد و گفت: در کانون مساجد استان 27 گروه تئاتر، 38 کتابدار بیمه شده، 32 مدیر کانون بیمه شده، تولید 87 عنوان پژوهش و فعالیت 43 گروه سرود فعالیت دارند.

بیکی در پایان فعالیت های مختلف فرهنگی و قرآنی، آموزشی و پژوهشی، مهارت های فنی و حرفه ای، اردویی، فعالیت های مناسبتی، مراسم بزرگداشت ارزش هایی همچون شهادت، اطلاع رسانی و تبلیغات بویژه در فضای مجازی و طرح اوقات فراغت را از جمله اقدامات کانون های مساجد استان خواند.

فعالیت های اختصاصی مانند تاسیس گروه های تئاتر و انتشار نشریات نیز از دیگر اقداماتی بود که مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان گلستان به آن ها اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت 68 کتابخانه باز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..