تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه‌های آی بی ام برای تجاری کردن رایانه‌های کوانتومی

نقشه‌های آی بی ام برای تجاری کردن رایانه‌های کوانتومی

به گزارش خبرآنلاین، ایجاد دسترسی به سیستم رایانه‌ای کوانتوم آی بی ام روی کلود از طریق کیت نرم‌افزاری با دسترسی عمومی و رابط برنامه‌نویسی کاربردی / API مهیا می‌شود و بدین ترتیب استفاده از رایانه‌های کوانتومی وارد فاز تجاری می‌شود.

محاسبات کوانتومی از تئوری کوانتوم الهام گرفته که در آن با استفاده از ذرات زیراتمی برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌شود و بدین ترتیب رایانه‌های کوانتومی قدرت پردازش و محاسبه هر نوع دیتایی را در کمترین زمان ممکن و هزاران برابر سریع‌تر از رایانه‌های کنونی دارند.

سال گذشته آی بی ام برنامه موسوم به Quantum Experience را به اجرا گذاشت تا توسعه‌دهندگان بتوانند الگوریتم‌های کوانتومی خود را در معرض آزمایش قرار دهند تا سیستم کیوبیت را توسعه دهند.

آی بی ام از طریق API به توسعه‌دهندگان دسترسی به 5 سیستم کیوبیتی را فراهم نموده و شبیه‌ساز کوانتوم را نیز در اختیارشان قرار داده است و دسترسی کامل به SDK (کیت توسعه نرم‌افزار) از اواسط 2017 آماده می‌شود.

تاکنون 40 هزار کاربر بیش از 275 هزار تجربه کوانتومی را با «کوانتوم اکسپِری انس» به اشتراک گذاشته‌اند.

دنیای آینده کامپیوتر از آنِ کوانتوم خواهد بود.

 

فرمول سازی با کوانتوم اکسپِری انس / تصویر زیر

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه‌های آی بی ام برای تجاری کردن رایانه‌های کوانتومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..