تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غلبه تیم فوتبال ساحلی ایران بر افغانستان

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که روز یکشنبه با نتیجه 14 بر صفر مالزی میزبان رقابت ها را در ایالت 'ترنگانو' شکست داده بودند، تیم با انگیزه افغانستان را نیز از پیش رو برداشتند.
تیم قرمز پوش افغانستان که اردوی ویتنام را پشت سر گذاشته و با کسب 6 امتیاز از انگیزه بالایی برخوردار بود از دست یافت به بیش از یک گل مقابل تیم کشورمان ناکام ماند و تن به شکست 6 بر یک داد.
تیم ایران نیز با این پیروزی 6 امتیاری شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های بحرین و افغانستان با همین امتیاز در صدر گروه یک رقابت های آسیایی قرار گرفت.
تیم بحرین نیز امروز مقابل مالزی میزبان قرار گرفت و 6 بر 5 پیروز شد تا همچنان تیم میزبان بدون امتیاز باقی بماند.
تیم چین دیگر تیم این گروه 5 تیمی امروز استراحت داشت.
این خبر تکمیل می شود.
آساق**241**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غلبه تیم فوتبال ساحلی ایران بر افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..