تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار مشاورین خود را مشخص کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه طی احکامی، مهدی فتاحیان را به عنوانمشاور استاندار در امور جوانان، اردشیر رستمی به عنوان مشاور استاندار و معین شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، اسلام آبادغرب و دالاهو، علاء الدین حیدری به سمت مشاور استاندار و معین شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، پاوه و روانسر و عبدالرضا شعبانی را به سمت مشاور استاندار در امور اجتماعی منصوب کرد.

همچنین طی حکمی دیگر از سوی رازانی، رمضان دهنوی با حفظ سمت مشاور استاندار به عنوان معین شهرستان های کنگاور، صحنه، سنقر و کلیایی و هرسین منصوب شد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار مشاورین خود را مشخص کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..