تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش احتمال جدایی سانچس از آرسنال

کد خبر: ۴۹۲۷۳۲

۱۰۹۸  بازدید

گروهی از رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی از محتمل‌تر شدن جدایی مهاجم شیلیایی تیم فوتبال آرسنال از این تیم به دلیل شدت گرفتن اختلافات او با توپچی‌ها خبر داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی تیم فوتبال آرسنال به درهای خروجی این باشگاه نزدیک‌تر شد. او که مشتریانی مانند یوونتوس و اینتر دارد، به تازگی جنجال جدیدی در آرسنال به راه انداخته است که احتمال فروشش در پایان فصل را افزایش می‌دهد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برای بازی شنبه شب تیمش در خانه لیورپول که توپچی‌ها 3 بر یک مغلوب شدند، سانچس را از ترکیب اصلی کنار گذاشت که این تصمیمش تعجب خیلی‌ها را برانگیخت و با انتقادات فراوانی از سرمربی فرانسوی آرسنال همراه شد.

در جریان آن بازی دوربین‌های تلوزیونی لحظه‌ای را شکار کردند که در آن سانچس بعد از گل دوم لیورپول در حال خندیدن بود. اکنون گزارش‌های دیگری منتشر شده مبنی بر اینکه دلیل نیمکت‌نشین سانچس در این بازی یک درگیری لفظی بوده است.

نشریات گاردین، میل، تلگراف و میرر برخی از رسانه‌هایی بوده‌اند که هر یک روایتی مشترک از این اتفاق داشته‌اند. آنها نوشته‌اند که سانچس با عصبانیت تمرینات آرسنال را ترک کرده، در رختکن با چند تن از هم‌تیمی‌هایش مشاجره داشته و خطاب به برخی از آنها الفاظ توهین‌آمیز به کار برده است.

این‌طور که به نظر می‌رسد، سانچس از عدم پیشرفت آرسنال در طول فصل ناراضی است و نارضایتی‌اش بعد از باخت تحقیر‌آمیز 5 بر یک توپچی‌ها برابر بایرن‌ مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز به اوج رسیده است.

سانچس تا پایان فصل آینده با آرسنال قرارداد دارد و تاکنون هیچ تمایلی برای تمدید این قرارداد نشان نداده است. این بدان معناست که آرسنالی‌ها مجبورند او را تابستان بفروشند وگرنه او را در پایان فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد.

یوونتوس پروپاقرص‌ترین مشتری سانچس است و از زمانی این بازیکن شیلیایی در اودینزه بازی می‌کرد هم به او علاقه داشت، هر چند این بازیکن ملی‌پوش ترجیح داد به بارسلونا برود. اینتر دیگر مشتری سانچس است اما با توجه به عطش او برای کسب جام، یوونتوس مقصد محتمل‌تری به نظر می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش احتمال جدایی سانچس از آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..