تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرملاچعب بیشتر بازی کند ملی‌پوش می‌شود

کد خبر: ۴۹۲۷۱۶

۱۵۰۴  بازدید

رضا کرملاچعب، کاپیتان تیم ملی جوانان دیروز و در بازی با نفت برای اولین بار ثانیه هایی فرصت حضور در ترکیب تیم پرسپولیس را پیدا کرد.

ورزش سه: کاپیتان تیم ملی جوانان به خاطر نیمکت نشینی های پی در پی در پرسپولیس به اردوهای اخیر تیم ملی جوانان دعوت نشده و حتی در لیست این تیم برای حضور در اردوی آلمان دیده نمی شود. در حالی که رقبای رضا کرملاچعب از جمله رضا جعفری در ترکیب ثابت تیم سایپا به میدان می رود و دیگر مهاجمان تیم ملی جوانان مثل رضا جبیره – روستایی کم و بیش برای صنعت نفت و پیکان بازی می کنند.

با توجه به اینکه جام جهانی زیر 20 سال از روزهای پایانی اردیبهشت ماه در کره جنوبی آغاز می شود، رضا کرملاچعب هنوز فرصت دعوت دوباره به اردوی تیم ملی جوانان را دارد به شرط اینکه برانکو در هفته های پیش رو بیشتر از این مهاجم جوان استفاده کند. مهاجمی که در سن 17سالگی و با پیراهن نفت مسجد سلیمان به پرسپولیس گل زده است و در جام ملت های جوانان آسیا و در بازی با عربستان نشان داد، مهاجم توانمندی است.

حضور کرملاچعب در اردوی تیم ملی جوانان و بازی در جام جهانی زیر 20 سال به سود پرسپولیس هم هست و برانکو اگر نیم نگاهی به منفعت باشگاه داشته باشد، یقینا در هفته های آتی بیشتر به او بازی خواهد داد.

پیش تر نگاه برانکو نسبت به رضا کرملاچعب را استقلالی ها به امید نورافکن داشتند؛ اما وقتی علیرضا منصوریان تصمیم به استفاده از این بازیکن گرفت، به این نتیجه رسید که مهره گرانقدری است و باید زودتر از این ها به وی بازی می داده. رضا کرملاچعب هم از آن دسته از مهاجمانی است که اگر به وی اعتماد شود، می تواند نگاه برانکو را نسبت به خود جلب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرملاچعب بیشتر بازی کند ملی‌پوش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..